Gå til innhold

Hvordan er det og bo i Rjukan eller tilsvarende små steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobb, barn, oppvekst, være alenemamma, singel og komme til som ny familie?

Anonymkode: 3eaa3...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jobb, barn, oppvekst, være alenemamma, singel og komme til som ny familie?

Anonymkode: 3eaa3...a74

Rjukan kjenner jeg ikke så godt til, men jeg kan anbefale deg Sauland om du vil til en liten plass i det området. 

Anonymkode: 3e5fd...fa2

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke hvordan det er å bo der, men jeg ville valgt et sted der sola ikke var borte nesten hele vinterhalvåret....

Anonymkode: b42bc...00c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rjukan kjenner jeg ikke så godt til, men jeg kan anbefale deg Sauland om du vil til en liten plass i det området. 

Anonymkode: 3e5fd...fa2

Enig 🥰 Har vokst opp der selv. 

Anonymkode: 25fb6...a6c

Skrevet

Hadde ikke flyttet til Rjukan uten nettverk

Anonymkode: 3a7c1...3d7

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor på Rjukan og er innflytter fra en større by. Synes det er et fantastisk sted. Vi har blitt tatt så godt imot. Man må selvfølgelig gjøre en liten innsats selv også for å bli inkludert, men det er masse å engasjere seg i av lag, foreninger og arrangementer i tillegg til alle man blir kjent med gjennom barnehage/skole og jobb. Jeg tror jeg tenker på hver dag hvor mye jeg setter pris på å slippe å sitte i kø o.l. som jeg er vant med fra større byer. I tillegg gir boligprisene muligheter økonomisk som vi ikke ville hatt mer sentralt. Rjukan er jo også bare 2,5 time fra Oslo så det er ikke noe problem å reise inn dit for en konsert eller noe annet man vil få med seg. 

Anonymkode: 6df0d...e73

Skrevet

Jeg kjenner ikke til Rjukan, men det aller viktigste for om du blir inkludert eller ikke er vanligvis deg selv. Hvis du er en sosial person som tar initiativ og lett kommer i kontakt med nye folk er det selvfølgelig enklere å flytte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...