Maestro Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Brøt med kjæresten idag. Og sitter og tenker fremtiden min. Jeg LEIER leilighet og har katt. Søkt uføretrygd. Jobber 10% i kommunen. Hatt alvorlig sykdom som jeg jobber med og bli frisk av, er oppe og går og klarer meg men er liten vei enda til jeg er i mål. Roter til økonomi, men jobber drit hardt for og bli flinkere økonomisk. Bruker dagene på og holde leiligheten ryddig og sånn, er med venner og familie. Svømmer og går tur. Er omsorgsfull, ADHD så mye energi og pratsomme 😂er ikke akademisk smart men kan mye annet. Politikk kan jeg ikke. Men er interessert i mennesker og samfunn. Er og stor dame både høyde og vekt pga medisinske grunner. Men er på vei ned igjen nå. Og er nesten 180 cm. Blid og positiv. Omgjengelig. Utadvendt. Nysgjerrig. Glad i barn og ungdom. Liksom, er jeg langt nede på lista pga vekt og uføretrygd?, Overgår det at jeg er en veldig bra person med godt humør? Alle typene mine har sagt at jeg er enkel og være sammen med egentlig. Ikke at jeg ser ikke ny type nå, spyr nesten av tanken på mannfolk 😂 men på sikt.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Maestro skrev (6 timer siden): Brøt med kjæresten idag. Og sitter og tenker fremtiden min. Jeg LEIER leilighet og har katt. Søkt uføretrygd. Jobber 10% i kommunen. Hatt alvorlig sykdom som jeg jobber med og bli frisk av, er oppe og går og klarer meg men er liten vei enda til jeg er i mål. Roter til økonomi, men jobber drit hardt for og bli flinkere økonomisk. Bruker dagene på og holde leiligheten ryddig og sånn, er med venner og familie. Svømmer og går tur. Er omsorgsfull, ADHD så mye energi og pratsomme 😂er ikke akademisk smart men kan mye annet. Politikk kan jeg ikke. Men er interessert i mennesker og samfunn. Er og stor dame både høyde og vekt pga medisinske grunner. Men er på vei ned igjen nå. Og er nesten 180 cm. Blid og positiv. Omgjengelig. Utadvendt. Nysgjerrig. Glad i barn og ungdom. Liksom, er jeg langt nede på lista pga vekt og uføretrygd?, Overgår det at jeg er en veldig bra person med godt humør? Alle typene mine har sagt at jeg er enkel og være sammen med egentlig. Ikke at jeg ser ikke ny type nå, spyr nesten av tanken på mannfolk 😂 men på sikt. Nå skal jeg være helt ærlig. Du er uføretrygda, overvektig, og strever både med økonomien og helsen. Du er ikke øverst på listen til menn. Når det er sagt er det ikke slik at alt håp er ute for deg. Kan du finne en mann som også er uføretrygda? En som heller ikke er så akademisk, og som ikke har så mange krav til partner. Det finnes jo en haug med menn å ta av i denne kategorien, og som er desperat etter anerkjennelsen til en kvinne. Og et tips, ikke si at du spyr av mannfolk på neste date. Anonymkode: c2b84...c10 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Det er selvsagt ingen fordel å være ufør og uten kontroll på økonomien, men samtidig hadde det vært mye verre om du var mann. Menn er i mye større grad villige til å se gjennom fingrene på status og penger så lenge de liker utseendet og personligheten din. At du er litt tjukk trenger ikke være noe problem, men det spørs jo helt hvor kiloene legger seg og hvordan stilen din er. Anonymkode: 874e4...e28
Maestro Skrevet 12. august 2022 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå skal jeg være helt ærlig. Du er uføretrygda, overvektig, og strever både med økonomien og helsen. Du er ikke øverst på listen til menn. Når det er sagt er det ikke slik at alt håp er ute for deg. Kan du finne en mann som også er uføretrygda? En som heller ikke er så akademisk, og som ikke har så mange krav til partner. Det finnes jo en haug med menn å ta av i denne kategorien, og som er desperat etter anerkjennelsen til en kvinne. Og et tips, ikke si at du spyr av mannfolk på neste date. Anonymkode: c2b84...c10 Desperat mann? Nei takk 🤷🏼 jeg har egentlig krav til partnere, som er fair.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Maestro skrev (7 minutter siden): Desperat mann? Nei takk 🤷🏼 jeg har egentlig krav til partnere, som er fair. Den ser jeg. Fjern desperat fra beskrivelsen. Finn en mann som kan tilby noe av det samme som deg selv:) Det er iallefall ikke mangel på menn på datingsider. De er i overtall overalt. Og en trøst er at du har et mye enklere utgangspunkt som kvinne enn en mann i samme situasjon. Anonymkode: c2b84...c10
Maestro Skrevet 12. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den ser jeg. Fjern desperat fra beskrivelsen. Finn en mann som kan tilby noe av det samme som deg selv:) Det er iallefall ikke mangel på menn på datingsider. De er i overtall overalt. Og en trøst er at du har et mye enklere utgangspunkt som kvinne enn en mann i samme situasjon. Anonymkode: c2b84...c10 Ja, men er så mye rart. 😬 ei venninne av søsteren min datet en mann, som var så hyggelig! Men drit sjalu og kvelte henne med meldinger. Så avsluttet hun og måtte blokkere han. Neida, da sender han meldinger på VIPPS. Er selv oppegående og normal kvinne, mistet mye lærdom pga fravær som kom av mye mye mobbing. Er kun allmenn påbygg jeg fullførte. Og at jeg fant ut at jeg har ADHD veldig seint..🫤 så er jo ikke dum liksom. Men har ikke lyst og date drit smarte menn heller, faller mer for fagarbeidere som jeg selv er. Praksis anlagt fremfor boksmart👌🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå