Gå til innhold

Snike inn alkohol i BH på konsert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på konsert om en stund i oktober og alkoholprisene er jo skyhøye på konsert, så tenker å snike inn litt. Prøvde å stappe to poser med vann inn i bhen for å prøve og det funket egentlig veldig bra og så ekte ut, men noen som vet om dette er vanlig å gjøre? Pleier det å funke? Hva gjør jeg hvis de kroppsvisiterer osv? Altså jeg tror det hadde gått greit med visitering for det ser jo ekte ut og føles ikke ut som poser heller. Men vil være sikker. Kan man lukte det gått tror dere?

Anonymkode: a6ec3...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skal på konsert om en stund i oktober og alkoholprisene er jo skyhøye på konsert, så tenker å snike inn litt. Prøvde å stappe to poser med vann inn i bhen for å prøve og det funket egentlig veldig bra og så ekte ut, men noen som vet om dette er vanlig å gjøre? Pleier det å funke? Hva gjør jeg hvis de kroppsvisiterer osv? Altså jeg tror det hadde gått greit med visitering for det ser jo ekte ut og føles ikke ut som poser heller. Men vil være sikker. Kan man lukte det gått tror dere?

Har du ikke råd til å kjøpe alkohol, så bli hjemme eller drikk vann 

Anonymkode: ee6c3...138

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært skeptisk til poser. Men har selv brukt sånne små tomme plastflasker de har på normal 😅 Bare stakk ned i cupen, på hver side av midten. De tar jo ikke på selve puppen om de kroppsvisiterer, bare rundt kanten over midjen. 

Anonymkode: 489e0...977

Skrevet

Tviler på at dette er vanlig måte å gjøre det på. Virker helt fjernt, for å være ærlig, men er jo ikke det du spør om...

Om du absolutt må snike med deg alkohol, hvorfor ikke bare en liten lommelerke eller noe sånt? Er planen å stappe to poser med vin inn i BH-en og gå rundt med det eller? Hvordan skal du drikke det?

Anonymkode: 8faf1...7e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 0.53):

Sånne som deg ødelegger for alle andre. Det ene er at bedriften tjener ikke nok, om folk skal holde på sånn. De har masse ansatte og musikere som skal ha lønn. 

Det verste er at hvis skjenkelontrollører finner ut at du har smuglet inn drikke, kan bedriften miste skjenkebevilling og det betyr kroken på døra. Det samme iht om du sniker deg inn og ikke er gammel nok. En risiko til man har iht folk som sniker inn alkohol, er at de blir overfulle, og utestedet kan også bli stengt pga overspenning. 

Jobber i bar og vi er pliktige til å nekte eller sende hjem folk som har fått i seg for mye,  dvs de skal i utgangspunktet ikke ha i seg for mye.  Det de fleste gjør er å dra på fors, og kjøper min en eller to drinker inne. Det koster deg ca 200‐300kr i tillegg til bilettene. Så hvis du ikke har råd til det . Hold deg heller hjemme, eller dra edru på konsert,  går ganske bra det også. Mange som faktisk kommer og er edru hele kvelden.  

Anonymkode: f8ca6...770

• Liker 3
Skrevet

Dette 👆👆👆

Og: MÅ du drikke? Jeg drar ikke på konsert for å bli full hvertfall, men for å oppleve musikken.

Anonymkode: 32d70...8ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...