AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #21 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Enig. En totalt middelmådig artist 😅 Anonymkode: eef39...e7a Det siste albumet som Rihanna ga ut (Anti) var alt annet enn middelmådig! Produksjonen var utrolig kreativ og nyskapende. Fikk strålende kritikker alle de store anmelderne, og elsket av fansen. Anonymkode: 497b0...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #22 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg blir lei av artister som Rihanna. Alt handler om attitude og å fremstille seg selv på en viss måte. Jeg vil heller se mer ekte talenter, god på attitude, klær og dans er bare teit når man mangler ekte talent. Jimmy Henrix f.eks, han hadde en kulhet på grunn av gitarspillingen sin, ikke på grunn av klær, hårfrisyre, etc. Klærne og hårfrisyren hans ble kule på grunn av det rå talentet han hadde. Den store hiten som gjorde Rihanna stor, var en sang som en annen sanger opprinnelig skulle kjøpe, men som ombestemte seg og ble dermed Rihannas store gjennombrudd. Barbiedukker som danser og kler ser «kult» er ikke ekte artister. Anonymkode: 2b1ea...c47 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. august 2022 #23 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg blir lei av artister som Rihanna. Alt handler om attitude og å fremstille seg selv på en viss måte. Jeg vil heller se mer ekte talenter, god på attitude, klær og dans er bare teit når man mangler ekte talent. Jimmy Henrix f.eks, han hadde en kulhet på grunn av gitarspillingen sin, ikke på grunn av klær, hårfrisyre, etc. Klærne og hårfrisyren hans ble kule på grunn av det rå talentet han hadde. Den store hiten som gjorde Rihanna stor, var en sang som en annen sanger opprinnelig skulle kjøpe, men som ombestemte seg og ble dermed Rihannas store gjennombrudd. Barbiedukker som danser og kler ser «kult» er ikke ekte artister. Anonymkode: 2b1ea...c47 Helt enig med deg!!👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #24 Del Skrevet 16. august 2022 Er det ikke relevant for noen at hun har gått gravid og fått baby egentlig.... Anonymkode: 39434...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. august 2022 #25 Del Skrevet 16. august 2022 Jeg liker rihanna, hun har et særpreg i stemmen som gjør at hun er lett gjenkjennelig, dessuten er sangene hennes ganske catchy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. august 2022 #26 Del Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (3 timer siden): Jeg liker rihanna, hun har et særpreg i stemmen som gjør at hun er lett gjenkjennelig, dessuten er sangene hennes ganske catchy Enig. Syns hun blir urettferdig nedvurdert over her og at det ikke er staffasje bare, syns hun har «det» , artistgreia, om hun så har på joggedress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #27 Del Skrevet 16. august 2022 Rihanna har nettopp fått barn med Asap Rocky Anonymkode: 4b613...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #28 Del Skrevet 16. august 2022 4 minutter siden, Frøkenfryden said: Enig. Syns hun blir urettferdig nedvurdert over her og at det ikke er staffasje bare, syns hun har «det» , artistgreia, om hun så har på joggedress. Rihanna har definitivt karisma i bøtter og spann. At hun ikke skriver låtene sine selv er hun ikke akkurat alene om, sangtalentet kan man imidlertid ikke ta fra henne. Enig i at det er for dumt å snakke henne ned slik flere gjør her. Klart hun har hatt litt flaks. Det er ikke dermed sagt at hvem som helst kunne gått på en scene og gjort som Rihanna, bare de hadde musikken og kostyme. Please. Anonymkode: 9646c...d6a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #29 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 19.53): Jeg blir lei av artister som Rihanna. Alt handler om attitude og å fremstille seg selv på en viss måte. Jeg vil heller se mer ekte talenter, god på attitude, klær og dans er bare teit når man mangler ekte talent. Jimmy Henrix f.eks, han hadde en kulhet på grunn av gitarspillingen sin, ikke på grunn av klær, hårfrisyre, etc. Klærne og hårfrisyren hans ble kule på grunn av det rå talentet han hadde. Den store hiten som gjorde Rihanna stor, var en sang som en annen sanger opprinnelig skulle kjøpe, men som ombestemte seg og ble dermed Rihannas store gjennombrudd. Barbiedukker som danser og kler ser «kult» er ikke ekte artister. Anonymkode: 2b1ea...c47 Rihanna har en helt enestående utstråling og scenekarisma. Dessuten har hun særpreg i stemmen og synger bra live. Hun er på ingen måte en «barbiedukke». For noe nedlatende piss dere skriver om kvinner. Stikk motsatt av feminisme! Og dette er liksom et kvinneforum. Anonymkode: 497b0...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #30 Del Skrevet 17. august 2022 Frøkenfryden skrev (16 timer siden): Enig. Syns hun blir urettferdig nedvurdert over her og at det ikke er staffasje bare, syns hun har «det» , artistgreia, om hun så har på joggedress. Den artistgreia du snakker om burde ha noe å gjøre med instrumenter, skriveferdigheter, osv., og ikke klær og sminke. Mange har attitude, men du må ha noe å backe det opp med. Og Rihanna god sangstemme? Hun er ikke kjent for å ha god sangstemmen og det er det en god grunn til. Ujevn, hakkete og dårlig stemmekontroll. Greit nok å like stemmen hennes, men den er ekstermt ujevn. Anonymkode: 2b1ea...c47 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #31 Del Skrevet 17. august 2022 Denne skryter fansen av, den viser visst hvor god sangstemmen hennes er😳 Men når det er sagt, autotune/studioversjonene er ikke dårlige. Anonymkode: 2b1ea...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. august 2022 #32 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Den artistgreia du snakker om burde ha noe å gjøre med instrumenter, skriveferdigheter, osv., og ikke klær og sminke. Mange har attitude, men du må ha noe å backe det opp med. Og Rihanna god sangstemme? Hun er ikke kjent for å ha god sangstemmen og det er det en god grunn til. Ujevn, hakkete og dårlig stemmekontroll. Greit nok å like stemmen hennes, men den er ekstermt ujevn. Anonymkode: 2b1ea...c47 Jeg mente det også, men ser det kom dårlig frem i innlegget. Det er absolutt mer en klær liksom. Jeg syns stemmen er god. På konsert har jeg syns at både show og sang er meget bra. Men det er ok om andre er uenige. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #33 Del Skrevet 17. august 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Jeg mente det også, men ser det kom dårlig frem i innlegget. Det er absolutt mer en klær liksom. Jeg syns stemmen er god. På konsert har jeg syns at både show og sang er meget bra. Men det er ok om andre er uenige. 🙂 Det må være lov å like de artistene man liker🙂, men jeg syns det er trist at mange artister som ikke lager kunsten sin selv og som ikke behersker instrumenter blir sett på som flinke artister, de står og fremfører noe andre har laget og mange kan ikke engang håndtere instrumentene som blir brukt for å lage låtene. Det er noe falskt ved det. Det er heller ikke få «musikere» som mangler mye, men det de er gode på, er attitude, fashion og sosiale medier. Det et trist, men, men… Anonymkode: 2b1ea...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #34 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): For noe nedlatende piss dere skriver om kvinner. Stikk motsatt av feminisme! Og dette er liksom et kvinneforum. Anonymkode: 497b0...e4c Vet du hva, dette handler ikke om feminisme! Å faktisk påpeke hvor trist det er at artister med null talent, unntaket er mote og sminke, blir sett på som flinke handler ikke om feminisme. I denne spesifikke tråden handler det om Rihanna og derfor nevnte jeg jenter som Rihanna, som ikke kan spille instrumenter, skrive eller lage låter, men som står og danser halvnakne mens de synger sanger laget av titalls av produsenter og låtskrivere, og så sitter man og hyller de som om de er genier. Anonymkode: 2b1ea...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #35 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du hva, dette handler ikke om feminisme! Å faktisk påpeke hvor trist det er at artister med null talent, unntaket er mote og sminke, blir sett på som flinke handler ikke om feminisme. I denne spesifikke tråden handler det om Rihanna og derfor nevnte jeg jenter som Rihanna, som ikke kan spille instrumenter, skrive eller lage låter, men som står og danser halvnakne mens de synger sanger laget av titalls av produsenter og låtskrivere, og så sitter man og hyller de som om de er genier. Anonymkode: 2b1ea...c47 Er du klar over hvor mye god musikk du bare vil høre på musikk fra produsenter som også tilfeldigvis har fantastisk sangstemme? Det er flott at verdens beste produsenter kan jobbe med vokalister, og få ut musikken sin på den måten. Eksempelvis er Rihanna sitt nyeste album. Helt fantastisk produksjon. Synes det er ganske søkt å mene at alle artister må ha like mye talent som Jimi Hendrix for å være verdt å høre på. Da blir det veldig få artister igjen å høre på. Det også givende å høre på musikk hvor flere samarbeider - en som vokalist, en som låtskriver, en som produsent etc… Anonymkode: 497b0...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #36 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er du klar over hvor mye god musikk du bare vil høre på musikk fra produsenter som også tilfeldigvis har fantastisk sangstemme? Det er flott at verdens beste produsenter kan jobbe med vokalister, og få ut musikken sin på den måten. Eksempelvis er Rihanna sitt nyeste album. Helt fantastisk produksjon. Synes det er ganske søkt å mene at alle artister må ha like mye talent som Jimi Hendrix for å være verdt å høre på. Da blir det veldig få artister igjen å høre på. Det også givende å høre på musikk hvor flere samarbeider - en som vokalist, en som låtskriver, en som produsent etc… Anonymkode: 497b0...e4c Jeg hører på en god del musikk og syns ikke jeg går glipp av god musikk ved å ikke høre på den gjentakende og overproduserte musikken som noen lager. Tekstene er så simple at det er på nivå med grunnskolen. Har for øvrig ikke sagt at en artister må være en ny Jimi Hendrix, men jeg får ingenting ut av å høre på en artist uten noe talent. Det sier seg selv. Eneste gangen jeg hører på den overproduserte musikken er når jeg trener, da funker det meste. Anonymkode: 2b1ea...c47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #37 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hører på en god del musikk og syns ikke jeg går glipp av god musikk ved å ikke høre på den gjentakende og overproduserte musikken som noen lager. Tekstene er så simple at det er på nivå med grunnskolen. Har for øvrig ikke sagt at en artister må være en ny Jimi Hendrix, men jeg får ingenting ut av å høre på en artist uten noe talent. Det sier seg selv. Eneste gangen jeg hører på den overproduserte musikken er når jeg trener, da funker det meste. Anonymkode: 2b1ea...c47 Kan høre på én sang av Rihanna og det er Stay, en sang laget av Mikky Ekko. Han ga den spesifikt til Rihanna. Og Umberella er en fin løpesang. Kan tenke meg mange må gi bort låtene sine til artister med sexappeal og utseende, slik at låtene deres skal bli hørt. Men det finnes heldigvis flere artister som lager musikken sin, så man kan få både i pose og sekk, men da må man være litt mer kresen. Anonymkode: 2b1ea...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #38 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kan høre på én sang av Rihanna og det er Stay, en sang laget av Mikky Ekko. Han ga den spesifikt til Rihanna. Og Umberella er en fin løpesang. Kan tenke meg mange må gi bort låtene sine til artister med sexappeal og utseende, slik at låtene deres skal bli hørt. Men det finnes heldigvis flere artister som lager musikken sin, så man kan få både i pose og sekk, men da må man være litt mer kresen. Anonymkode: 2b1ea...c47 Men du utelukker jo artister bare fordi de også har sex appeal? Rihanna har en særegen stemme, og ikke minst kan hun fremføre godt live først og ENGASJERE publikum. Personlig bryr jeg meg ikke om hvem som har skrevet, produsert eller spilt instrumentene så lenge musikken er god. Lana del Rey er for eksempel en av mine favorittartister. Hun både skriver og produserer selv. Utrolig gode innspillinger. Men hun er dessverre ikke særlig god live pga. sceneskrekk. Jeg hadde hatt det mye gøyere på konsert med Rihanna. Anonymkode: 497b0...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #39 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du utelukker jo artister bare fordi de også har sex appeal? Rihanna har en særegen stemme, og ikke minst kan hun fremføre godt live først og ENGASJERE publikum. Personlig bryr jeg meg ikke om hvem som har skrevet, produsert eller spilt instrumentene så lenge musikken er god. Lana del Rey er for eksempel en av mine favorittartister. Hun både skriver og produserer selv. Utrolig gode innspillinger. Men hun er dessverre ikke særlig god live pga. sceneskrekk. Jeg hadde hatt det mye gøyere på konsert med Rihanna. Anonymkode: 497b0...e4c Jeg utelukker artister uten talent som spiller på sex. Jeg vil høre på en artist som har noe å si, noe å fortelle, som uttrykker seg gjennom musikken sin ved å bruke sine egne ord og opplevelser, men det er det mange av dagens popstjerner som ikke klarer. Forstår at mange av disse ikke evner å gjøre dette, men da er de uinteressante for min del. Kan godt høre på noen av låtene deres, men det er ikke artister som gir meg noe og som engasjerer meg. Anonymkode: 2b1ea...c47 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå