AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Hva er greia med menn som akkurat har blitt single og går fra å være sofapoteter til å finne på noe sosialt hele tiden?? Ikke en eneste kveld alene hjemme, det virker jo som at han ikke i det hele tatt klarer å være alene med egne følelser og tanker. Er dette vanlig for menn? Anonymkode: babe2...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva er greia med menn som akkurat har blitt single og går fra å være sofapoteter til å finne på noe sosialt hele tiden?? Ikke en eneste kveld alene hjemme, det virker jo som at han ikke i det hele tatt klarer å være alene med egne følelser og tanker. Er dette vanlig for menn? Anonymkode: babe2...5dd Om noe er det bedre å sosialisere seg enn å sitte hjemme og dvele med sorgen. Om du hadde slått opp med han kan jeg forstå at du ønsker at han har det helt miserabelt, og sitter hjemme og sturer, men la han nå leve livet sitt. Anonymkode: bd009...726 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Er normalt får alle. Jeg er dame å gjør det samme Anonymkode: a04dc...0c8 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Akkurat singel selv, etter et 10 år langt forhold. Hvor partner dumpet for å være med noen andre, så hadde jeg rolig dager hjemme hvor jeg gikk gjennom følelser. Men dager hvor jeg nå bare velger å være spontan å finne på ting jeg kanskje aldri ville før. Det er en del av prosessen Anonymkode: e4ec6...e0a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 For mange er potettilværelse med kjæresten akkurat det de ønsker, men når de blir single er det jo ikke et alternativ lenger. Det er ikke nødvendigvis så lett å få venner over for å binge på serier, og nei, menn kan ikke bare invitere tilfeldige damer over på Netflix & chill og forvente å lykkes med det. Så da velger de heller å gå ut for å sosialisere. Anonymkode: 05d8e...bd9 1
Krist1an Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 Kanskje det går litt på det og holde seg opptatt, gjøre hva som helst for å slippe å tenke på det en har mistet og usikkerheten om fremtiden osv.
NiceOrNothing Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 0.07): Hva er greia med menn som akkurat har blitt single og går fra å være sofapoteter til å finne på noe sosialt hele tiden?? Ikke en eneste kveld alene hjemme, det virker jo som at han ikke i det hele tatt klarer å være alene med egne følelser og tanker. Er dette vanlig for menn? Anonymkode: babe2...5dd Det må da vel være mye bedre , enn at de evnt sitter inne å sørger seg ihjel .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå