Sophie-Ann Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Hater å være singel! Har lyst på god sex, kjemi og latter. Trygg og digg sex. Hadde sånn sex i mars og har lyst på det igjen…og til dere som mener man bare kan gå ut på gaten å finne en mann, det funker ikke sånn…et lite hjertesukk, vet det ordner seg til slutt, men vil ha det nå! Flere som meg? 3 5
ludden Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Sophie-Ann skrev (1 time siden): Hater å være singel! Har lyst på god sex, kjemi og latter. Trygg og digg sex. Hadde sånn sex i mars og har lyst på det igjen…og til dere som mener man bare kan gå ut på gaten å finne en mann, det funker ikke sånn…et lite hjertesukk, vet det ordner seg til slutt, men vil ha det nå! Flere som meg? Godt å lese....og bra at ikke alle er så enkle som en kan få inntrykk av. Alt ordner seg for deg skal du se.....for å ha god sex så er kjemi viktig,og for min del er humor kjernen til å få god kjemi. Kan en kunsten å få en kvinne til å le,så er mye gjort 🙂 lykke til:-)
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Sophie-Ann skrev (6 timer siden): Hater å være singel! Har lyst på god sex, kjemi og latter. Trygg og digg sex. Hadde sånn sex i mars og har lyst på det igjen…og til dere som mener man bare kan gå ut på gaten å finne en mann, det funker ikke sånn…et lite hjertesukk, vet det ordner seg til slutt, men vil ha det nå! Flere som meg? Oijj, har du eggløsning og kjenner på søtsug? Skjokolade er jo et kjent korttids virkemiddel, men det kan også avle sexlyst. Så hvis en mann kjøper skjokolade til deg, kan han ha skumle eller gode hensikter alt etter hvordan du ser det😉 Men jauda.. det er flere som kjenner på gleden av å ha det gøy sammen, men de fleste jeg treffer vil jo inngå forhold. Jeg er ikke "der" riktig ennå, så singelivet er ikke blitt slik jeg tenkte det. Mulig jeg er blitt for gammel og myk, siden jeg ikke er så glad i ONS jeg ikke kommer til å se igjen. Men inntil videre, får jeg vel bare fortsette å gnafse i meg skjokolade🤭
Flintis Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Oijj, har du eggløsning og kjenner på søtsug? Skjokolade er jo et kjent korttids virkemiddel, men det kan også avle sexlyst. Så hvis en mann kjøper skjokolade til deg, kan han ha skumle eller gode hensikter alt etter hvordan du ser det😉 Men jauda.. det er flere som kjenner på gleden av å ha det gøy sammen, men de fleste jeg treffer vil jo inngå forhold. Jeg er ikke "der" riktig ennå, så singelivet er ikke blitt slik jeg tenkte det. Mulig jeg er blitt for gammel og myk, siden jeg ikke er så glad i ONS jeg ikke kommer til å se igjen. Men inntil videre, får jeg vel bare fortsette å gnafse i meg skjokolade🤭 Sjokolade, virker ikke det så lysten hos kvinner går over? Så er det nokså calorieffektivt også. Hvordan tenkte du singellivet skulle være og var du lenge sammen med noen før? 1
Flintis Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Sophie-Ann skrev (7 timer siden): Hater å være singel! Har lyst på god sex, kjemi og latter. Trygg og digg sex. Hadde sånn sex i mars og har lyst på det igjen…og til dere som mener man bare kan gå ut på gaten å finne en mann, det funker ikke sånn…et lite hjertesukk, vet det ordner seg til slutt, men vil ha det nå! Flere som meg? Trygg og digg sex høres bra ut😊 kjemi, joda, men ofte biologi med tusenvis av celler involvert. Nei dette ble dårlig, du får kile deg under armen i stedet, eller se på The big bang teory mens du tenker på praksisen.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 Bamseklemmer skrev (28 minutter siden): Oijj, har du eggløsning og kjenner på søtsug? Skjokolade er jo et kjent korttids virkemiddel, men det kan også avle sexlyst. Så hvis en mann kjøper skjokolade til deg, kan han ha skumle eller gode hensikter alt etter hvordan du ser det😉 Men jauda.. det er flere som kjenner på gleden av å ha det gøy sammen, men de fleste jeg treffer vil jo inngå forhold. Jeg er ikke "der" riktig ennå, så singelivet er ikke blitt slik jeg tenkte det. Mulig jeg er blitt for gammel og myk, siden jeg ikke er så glad i ONS jeg ikke kommer til å se igjen. Men inntil videre, får jeg vel bare fortsette å gnafse i meg skjokolade🤭 I den kvinner er fra venus og menn fra mars så står det noe om at kvinner får lyst på sjokolade når kroppen er klar for orgasme, og noe om vitenskapen bak det men det husker jeg ikke 😅 Ts, enig med deg! Verste er at jeg har sett bilde av deg og tenker litt sånn at om ikke du får det til, du skjønner hva jeg mener, så ER det vanskelig å treffe noen man fungerer supert med. Hadde jeg visst at den gode sexen jeg hadde for noen ÅR siden, ville være så sjelden, hadde jeg fått det til å vare hele dagen. Anonymkode: 280b7...5e5 2
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 Flintis skrev (3 minutter siden): Sjokolade, virker ikke det så lysten hos kvinner går over? Så er det nokså calorieffektivt også. Hvordan tenkte du singellivet skulle være og var du lenge sammen med noen før? Nja, sexlysten bare avtar litt når søtsuget er fjernet, altså når blodsukkeret er lavt. Ren kakao har jo også en tilleggseffekt, som påvirker oss.. Om det er en myte vet jeg ikke, men ren skjokolade fungere på meg.. F.eks: en orgasme senker blodsukkeret, fordi vi føler oss "mettet"🤗 Jeg vil ha en ektevenn som kan hjelpe hverandre med det dagligdagse ting, turer, nærhet og sex. Men vi trenger ikke å flytte sammen i samme hus. Trenger ikke nødvendigvis å holde vennskapet skjult, så vi kan godt sees i sosiale sammenkomster.. Jeg var nok en skikkelig jentefut i ung alder, og hatt flere forhold. Ble litt lei av å bli robbet økonomisk, og krangling av små bagateller. Så det er ikke alltid at brudd fører til noe godt.. og hun siste skiftet legning, og forlot meg i fred. Men hun maser til stadighet på penger utenom farsbidragene, men vi har jo også felles barn.. så hun er litt unnskyldt.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 Sophie-Ann skrev (8 timer siden): Hater å være singel! Har lyst på god sex, kjemi og latter. Trygg og digg sex. Hadde sånn sex i mars og har lyst på det igjen…og til dere som mener man bare kan gå ut på gaten å finne en mann, det funker ikke sånn…et lite hjertesukk, vet det ordner seg til slutt, men vil ha det nå! Flere som meg? Gå på gaten blir for diffus uttalelse. Du vet jo hva er ditt nettverk. Men hvilke signaler gir du ut? Kler du deg slik at menn skal fange din oppmerksomhet? Inviterer du menn på kaffe? Anonymkode: 1f852...eee
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2022 #9 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I den kvinner er fra venus og menn fra mars så står det noe om at kvinner får lyst på sjokolade når kroppen er klar for orgasme, og noe om vitenskapen bak det men det husker jeg ikke 😅 Kvinner har jo også venusberg, så det har sikkert en sammenheng.. Leste nettopp dette fra SNL: Venusberg er gammelt navn på flere fjell i Tyskland, hvor Venus etter et opprinnelig italiensk sagn holdt til og levde i sus og dus med menn hun lokket inn til seg (Tannhäuser-sagnet). Bare en liten avsporing TS, men jeg prøver bare å løse et mysterium😊 1
feliek54 Skrevet 12. august 2022 #10 Skrevet 12. august 2022 Sophie-Ann skrev (8 timer siden): Hater å være singel! Har lyst på god sex, kjemi og latter. Trygg og digg sex. Hadde sånn sex i mars og har lyst på det igjen…og til dere som mener man bare kan gå ut på gaten å finne en mann, det funker ikke sånn…et lite hjertesukk, vet det ordner seg til slutt, men vil ha det nå! Flere som meg? Jeg regner med at du søker en som ikke er bare for et ligg men noe mer. Jeg mener det er rimelig lett for jenter å få sex om du bare vil ha sex en time eller to. Da står menn i kø. Men du forventer nok noe mer og da bør det også være noe kjemi i bildet. Det beste tips jeg da har er at du er på en chat kanal og er anonym der og prater med menn. Da kan du snakke mange ganger og bli mer kjent før du bestemmer et møte. du kan velge og vrake. Og ta deg god tid. Jeg har erfaring og har opplevd det. om du lurer på noe så bare spør meg. er ikke inne hver da så du vet.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 8 hours ago, Sophie-Ann said: Hater å være singel! Har lyst på god sex, kjemi og latter. Trygg og digg sex. Hadde sånn sex i mars og har lyst på det igjen…og til dere som mener man bare kan gå ut på gaten å finne en mann, det funker ikke sånn…et lite hjertesukk, vet det ordner seg til slutt, men vil ha det nå! Flere som meg? Problemet er kanskje at du blander så mange ting sammen. Du blander latter, trygghet og alt mulig annet tull med det seksuelle. Da blir ting vanskeligere. God sex i seg selv handler om selve sexen. Et tips er nok å ikke blande inn alt det andre. Et annet spm er hvorfor du gjør det i utgangspunktet enten det er selvfølelse, selvtillit eller andre ting som gjør at du må ha denne ekstra emosjonelle bekreftelsen så ødelegger det hvertfall for sexopplevelsen din. Kjemi er bare gjensidig seksuell tiltrekning. Slutt å mystifiser det med å kalle det kjemi. Anonymkode: ae8e8...3b5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #12 Skrevet 12. august 2022 God sex kan du få med en sexpartner....glem forhold. Anonymkode: 16d5a...773 1
Sophie-Ann Skrevet 16. august 2022 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2022 Og der hadde jeg en helg fylt med knall god sex, klining, kjemi og morro 🥳🥳🥳. Det har digg det! 🥵 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #14 Skrevet 16. august 2022 Sophie-Ann skrev (16 minutter siden): Og der hadde jeg en helg fylt med knall god sex, klining, kjemi og morro 🥳🥳🥳. Det har digg det! 🥵 Puh, enda bra du slapp å vente mer enn noen timer fra du skrev innlegget ditt på fredag. Tiden går uendelig sakte når lysten melder seg. Anonymkode: 4cd1e...9ed 1
Sophie-Ann Skrevet 16. august 2022 Forfatter #15 Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Puh, enda bra du slapp å vente mer enn noen timer fra du skrev innlegget ditt på fredag. Tiden går uendelig sakte når lysten melder seg. Anonymkode: 4cd1e...9ed Haha, det kom totalt uventet på meg, ante ikke at det kom til å skje 😆 1
Anonymburker Skrevet 16. august 2022 #16 Skrevet 16. august 2022 Sophie-Ann skrev (6 minutter siden): Haha, det kom totalt uventet på meg, ante ikke at det kom til å skje 😆 Så det VAR bare å gå ut på gaten og finne en mann?
Sophie-Ann Skrevet 16. august 2022 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Så det VAR bare å gå ut på gaten og finne en mann? Nei, overhode ikke! Var på reunion og traff på en gammel klassekamerat 😊 1
Anonymburker Skrevet 16. august 2022 #18 Skrevet 16. august 2022 Sophie-Ann skrev (Akkurat nå): Nei, overhode ikke! Var på reunion og traff på en gammel klassekamerat 😊 Bra for deg🙂
exictence Skrevet 16. august 2022 #19 Skrevet 16. august 2022 Sophie-Ann skrev (På 12.8.2022 den 0.02): Hater å være singel! Har lyst på god sex, kjemi og latter. Trygg og digg sex. Hadde sånn sex i mars og har lyst på det igjen…og til dere som mener man bare kan gå ut på gaten å finne en mann, det funker ikke sånn…et lite hjertesukk, vet det ordner seg til slutt, men vil ha det nå! Flere som meg? Ja, jeg vil.
tdm900 Skrevet 16. august 2022 #20 Skrevet 16. august 2022 Sophie-Ann skrev (38 minutter siden): Haha, det kom totalt uventet på meg, ante ikke at det kom til å skje 😆 Krysse fingrene for at det blir noe mere, og ikke bare en èngangs opplevelse😊Tenker da på mer enn bare sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå