AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Del Skrevet 11. august 2022 Mener jeg har lest noe om dette en gang. Er det en sammenheng mellom spontanabort og om man fikk tidlig eller sen positiv graviditetstest? Anonymkode: 2ef43...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener jeg har lest noe om dette en gang. Er det en sammenheng mellom spontanabort og om man fikk tidlig eller sen positiv graviditetstest? Anonymkode: 2ef43...d38 Altså om egget festet seg sent eller tidlig da sikkert. Anonymkode: 2ef43...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 Vet ikke noe om dette. Men jeg testet positivt 12DPO da jeg ble gravid i januar. Medisinsk abort i uke 12 pga. store avvik. Testet negativt 11DPO, men positivt etter IKM da jeg ble gravid i juni. Spontanabort i uke 8. Anonymkode: e8276...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 Ja, om egget fester seg sent er sjansen for abort større, det stemmer. Anonymkode: 2d163...276 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg har også lest at det er dårligere odds hos kvinner hvor egget fester seg sent. Det er jo ofte på grunn av at egget utvikler seg sakte, og blir blastocyst senere enn normale egg. Det tyder jo på dårlig eggkvalitet. Det er fremdeles håp for en vellykket graviditet, men oddsen er dårligere dessverre... Anonymkode: 38d95...9db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå