Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tør hud med store porer, og noen kviser. Hvem produkter bør jeg bruke?

Produkter for tør eller fet hud?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kaja_*
Skrevet

Jeg har også tørr hud,men sliter med endel kviser. Jeg har lenge vært fan av dermalogica. Jeg digger rensen Special Cleansing gele som renser godt,men ikke tørker ut huden(om du ikke har ekstramt tørr hud). Jeg liker også Skin Smoothing Cream som gir MYE fukt og deilig myk hud uten at den tetter porene. Suveren! Til tross for alle nye kremer som kommer,så har jeg brukt denne fast helt fra jeg prøvde den første gang...

Peelingmasken fra D er også super. Den fjerner døde hudceller slik at huden ikke blr så tørr og gusten. Multivitamin-masken har jeg også testet...Synes den var aaalt for dyr,men god var den. Tørr hud ble myk og sminken så finere ut-ikke flakete liksom slik som det kan bli om man har tørr/flassete hud. peelingmasken+multivitaminmasken= et bra resultat,men for ofte bruk av multivitaminmasken kan gi kviser,det er ihf min erfaring.

Nå bruker jeg Kvedekremen fra Dr. Hauscka om natten. Den er veldig god, lukter litt rart.... den gir mye fukt,men tetter ikke porene. jeg synes den trekker litt seint inn i huden,men når jeg bruker den som nattkrem så går det greit.

Dermalogica har også en rens som heter noe Ultracalming som er for tørr hud. Jeg har ikke testen den,så vet ikke om den renser godt nok. Gå til en hudpleier å be om noen tester.

Håper det hjalp litt ;)

Skrevet

takk for hjelpen. skal gå på lookfantastic nå å se hva dem har der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...