Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Jeg lurer på om noen andre har opplevd samme plager som meg.. Ved bruk av kondom føler jeg at det blir veldig tørt der nede, selv om jeg er våt. Er dette vanlig? Og jeg svir også når han bruker kondom. Hva kan dette komme av? Kan det være allergi?
Gjest Milah Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 (endret) Når jeg har sex med kondom er jeg avhegig av å bruke glidemiddel. Vet ikke hvorfor, men jeg tror det er fordi kondomen ikke "fordeler" fukten like godt som hunden på penis gjør.. Prøv med glidemiddel, funker her i hvertfall! Endret 22. november 2005 av Milah
Blomsterenka Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 Opplever samme problemet, ikke at jeg blir direkte tørr men at det svir og jeg mistenker at jeg er allergisk mot kondomer... jeg er i alle fall allergisk mot vanlige gummihansker og må kjøpe slike for allergikere/med ømfintlig hud. Hvorfor finnes det ikke kondomer man tåler? (nå har jeg ikke prøvd alle sorter da, men...) Noen som kan anbefale en type kondom som er mer anvendelig enn andre?
Iceglow Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Lateksallergi er vel det vanligste, men jeg kom på en ting til. Om jeg ikke husker helt feil her så inneholder kondomer vanligvis kasein (et melkeprotein). Mener enkelte kan reagere på dette. Condomi skal så vidt jeg vet være uten dette stoffet. (Hehe, det har blitt en del surfing på vegetarforumer i perioder ja Mye merkelig kunnskap å finne der :-D) Men uansett kosthold kan det kanskje være verdt et forsøk?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Zenith og Avanti er kondomer av polyuretan - allergivennlig!
Blomsterenka Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Takk for tipsene, gjester, men hvor får man kjøpt slike kondomer? Må jeg innom et kondomeri/apotek/helsekostbutikk? I tilfelle jeg møter en jeg tenner på, er det greit å ha i veska eller i nattbordskuffa. (Håper bare de ikke går ut på dato før jeg får brukt dem da...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå