Gå til innhold

Synes synd på de fleste kvinner. De får ikke kjenne hvor godt fitte smaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle kvinner kan jo kjenne sin egen lukt, men de fleste vet ikke hvor deilig det smaker. Jeg både suger pikk og slikker fitte,og fitta smaker best. En pikk smaker enten sæd eller ingenting, som oftest ingenting. Sæd er litt på samme måte, det smaker ofte osteaktig eller ikke noe. Men precum kan faktisk smake litt fitte. Vet ikke hvorfor.. Men fitte smaker uansett utrolig deilig (med mindre den er uren har jeg hørt, men det har jeg aldri vært borti selv).

Anonymkode: f4d3a...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men da må du jo ikke si det da. Da blir det mindre kvinner på deg! Tenk om kvinner slutter å like menn. 

Ikke bra. 

Anonymkode: db798...ee1

Skrevet

Enig! Hilsen ei som også både suger kuk og slikker mus. 

Anonymkode: 4a730...e73

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, men da må du jo ikke si det da. Da blir det mindre kvinner på deg! Tenk om kvinner slutter å like menn. 

Ikke bra. 

Jeg er kvinne 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kvinne 😉

Ok. Jeg liker ikke mus. 😬 

Skrevet

Hm, ofte blir det klining etter jeg har slikket henne, så helt uvitende om hvordan hun smaker er hun jo ikke...

Anonymkode: 2cb2a...743

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg kjenner jo min egen smak ved kyssing - og det er ikke ekkelt. Men direkte DIGG vil jeg jo ikke si det er? 

Jeg foretrekker liksom at pikk ikke smaker noe 🤷‍♀️

Anonymkode: 30d51...0e3

• Liker 3
Skrevet

Ehh... 

Du kan umulig være kvinne.

Vi kvinner kan jo smake på "fitte" akkurat når vi vil... Vår egen.

Jeg synes ikke det smaker godt.

Anonymkode: e8e6e...f06

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ehh... 

Du kan umulig være kvinne.

Vi kvinner kan jo smake på "fitte" akkurat når vi vil... Vår egen.

Jeg synes ikke det smaker godt.

Anonymkode: e8e6e...f06

Jo, jeg er en bifil kvinne som ikke skammer meg over seksualiteten min. Tro meg,det å stikke fingeren inn i seg selv og smake på den etterpå er ikke det samme som å gå ned på en annen dame. Å kline etter man har blitt slikket er heller ikke det samme.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, jeg er en bifil kvinne som ikke skammer meg over seksualiteten min. Tro meg,det å stikke fingeren inn i seg selv og smake på den etterpå er ikke det samme som å gå ned på en annen dame. Å kline etter man har blitt slikket er heller ikke det samme.

🤮

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

🤮

Voksent...

Anonymkode: 4a730...e73

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

🤮

Hvorfor reagerer du sånn? Jeg er bare helt ærlig.

• Nyttig 1
Skrevet

Fitte smaker like "godt" som sæd, spør du meg.

Anonymkode: 45b63...bc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvorfor reagerer du sånn? Jeg er bare helt ærlig.

Jeg er 100 % hetero. 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fitte smaker like "godt" som sæd, spør du meg.

Anonymkode: 45b63...bc7

Precum smaker godt. Sæd kan faktisk føles befriskende for halsen etter man har svelget det, men det smaker sjeldent godt.

Skrevet

🤢🤢🤢

Anonymkode: 0853b...b95

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 100 % hetero. 😊

Ja vel. Du syntes tydeligvis ikke at hovedinnlegget mitt var så dumt da du trodde at jeg var mann. Men etter at jeg avslørte at jeg er kvinne så må du kritisere med oppkast? Fuck off , seriøst!!

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skrevet

Noen lesbiske/bi som vil dm meg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alle kvinner kan jo kjenne sin egen lukt, men de fleste vet ikke hvor deilig det smaker. Jeg både suger pikk og slikker fitte,og fitta smaker best. En pikk smaker enten sæd eller ingenting, som oftest ingenting. Sæd er litt på samme måte, det smaker ofte osteaktig eller ikke noe. Men precum kan faktisk smake litt fitte. Vet ikke hvorfor.. Men fitte smaker uansett utrolig deilig (med mindre den er uren har jeg hørt, men det har jeg aldri vært borti selv).

Enig, og av den grunn tror jeg mange kvinner ikke forstår, hvorfor jeg elsker å slikke fitte. Og den nærmeste smaken er min egen precum, men det blir ikke helt det samme. Det er en kombinasjon av flere faktorer som gjør at smaken blir deilig, det er strukturen av å la tunga gli mellom kjønnsleppene, suge på klitten, grave frem fittesaft med tunga. Lyden av smattingen av kyssing, slikking og suging, lyden av høyere pusting og småstønn fra hun som nyter det. Og ikke minst det å vite at vi snart skal knulle.

Alt dette påvirker smaken.. og jo kåtere jeg er, jo bedre smaker hun. Så er man ikke kåt smaker det ikke like godt, enten det er på seg selv eller andre.. Jeg synes noen fitter smaker litt som nykokte grønlandsreker, de har en karakterisktisk smak av sødme og salt. Så ikke sammenligne reker som har ligget på kjøla en stund, de smaker surt og burde ikke selges over disk.. Hilsen en rekefisker med 10 års fartstid, og jeg elsker jo fitter og reker🤗

At precum og fittesaft smaker litt det samme, kommer nok av at begge fungere som smøremiddel.. tårer smaker også litt salt, men det smaker også best å kysse kvinnens tårer❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...