Gå til innhold

Hvis daten betaler med kontanter, tenker du at han er kriminell da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis f eks han betaler for dere begge og beløpet kommer opp i 1000 kroner. Han legger frem 1000 kroner i kontanter( sedler), tenker du at han her er en Heisenberg?

Anonymkode: e30ba...6f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det var hyggelig av ham å spandere.

Anonymkode: bc344...a4a

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Overhode ikke. Ikke uvanlig at jeg selv går med kontanter på meg. De eldre i familien gir stort sett bare kontanter, eller ved bursdag / jul. Blir en del kontanter da.

Anonymkode: 9e200...74a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde nok spurt om han var langer, da. 

Anonymkode: 53864...72d

Skrevet (endret)

Hvis daten er en av dem som var med på Nokas-ranet, eller begynner å snakke om planene for neste kupp i løpet av kvelden, er svaret antagelig ja ...

Det samme er tilfelle dersom vedkommende ser slik ut:

350

Men hvis ikke, tror jeg man kan slappe helt av; kontanter er ikke verdens undergang - Onkel Skrue er svært glad i dem:

standard_skrue.png

Endret av - Brian
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Nei, overhode ikke. Mange grunner til at folk går med kontanter på seg😅

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (10 minutter siden):

Nei, overhode ikke. Mange grunner til at folk går med kontanter på seg😅

Svarte penger, hvite løgner. 🤔

Anonymkode: d3549...1d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Svarte penger, hvite løgner. 🤔

Det er vel en av grunnene. Men kan være ganske mange andre.

• Liker 2
Skrevet

En jeg hadde et kort forhold til for mange år siden betalte alltid med kontanter, han var en hardbarka narko dealer. Han hadde også to mobiler, en for «business» og en privat..  Jeg dumpa så klart fyren da jeg fant ut av hva han drev på med. Sier ikke fyren din er en dealer, men dette var min erfaring.

Skrevet

Ja det er jo litt spesielt. Enten det eller han bruker komf pengene sine han fikk i konvolutter den gangen liksom 😅

Anonymkode: 801c3...215

Skrevet

Eksen min som er møbelsnekker, hadde eget verksted der vi bodde (der han er oppvokst). Tok på seg mange jobber, lage bord, benker, stoler, kjøkkenskap, har lagt og satt opp et bibliotek for naboen. Ble endel kontanter, spesielt ved store summer. Typ 5000,- cash og 5000,- ved bankoverføring. Så store summer skjedde sjeldent da. 

Jeg har kontanter av at jeg panter flasker 😂🏻 føler meg litt rikere og, med en 200 lapp i lommeboka 🫣 

Om han typ er noe fagmann i noe, så hadde jeg tenkt svart arbeid.

Skrevet

Blir mer skeptisk hvis han er som mamma, som stopper hele køen for å "bli kvitt noen mynter" mens hun teller opp kronestykker.

Anonymkode: e2d49...71f

Gjest LordHårsveis
Skrevet

Hahaha, godt spørsmål.. Hadde vel heller lurt på om fyren gjorde det som en «flex» eller var paranoid mtp digital cash 😆 Eller! Ville gjøre det veldig synlig hvor mye tips som skulle ligge igjen på tallerkenen..

Skrevet

image.gif.b7ecf34766a3104620917cd0f06adae1.gif

Skrevet

Jeg bruker kontanter selv så hadde ikke reagert på det. 

Anonymkode: 5223c...8a2

Skrevet

Hadde tenkt narko dealer jeg, men det er bare meg. Eller som en annen her skrev, svart arbeid, dersom han f.eks er håndtverker e.l

Anonymkode: 352c4...ab3

Skrevet

Jeg personlig vil si at likestillingen har kommet så langt at man deler regningen uansett. Hvis man i ditt tilfelle har den frekkhet til å betvile hans bakgrunn for å betale hele regningen med kontanter så synes jeg det er trist. 

• Liker 1
Skrevet

Bruker kontanter selv også innimellom så det hadde ikke brydd meg. Han siste jeg traff en helg var fra ett annet land og ville helst ha norske kroner i cash for han syns det var så morsomt med noe annet enn euro.. ha ha ha. 

Anonymkode: 90b11...e39

Skrevet

Det kan hende han har solgt noe og vedkommende betalte kontant, hvem vet. Av og til får jeg kontaner av folk når jeg har kjøpt med noe for de, eller når jeg har handlet på ebay for noen for eksempel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 21.36):

Hvis f eks han betaler for dere begge og beløpet kommer opp i 1000 kroner. Han legger frem 1000 kroner i kontanter( sedler), tenker du at han her er en Heisenberg?

Anonymkode: e30ba...6f5

Kriminell ja........

Anonymkode: bda5d...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...