AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Dette er lenge siden, i dag er jeg gift og ferdig med alt slik for lenge siden. Jeg kom bare plutselig til å tenke på dette😅 Det er kanskje ikke så veldig ille eller rart, men jeg syns det var litt spesielt. Jeg hadde såvidt pratet litt med en fyr via meldinger på tinder, begge var litt sånn halvlunken, altså det virket som en dårlig match, så samtalen døde litt ut. En dag, en stund etter at vi hadde pratet sist, fikk jeg plutselig en mld der han spør om jeg kan være sjåfør for han og en kompis som skulle på byn😅🙈 Jeg hadde aldri truffet han, og jeg trodde vi var "ferdig med hverandre", så jeg syns det var litt spesielt. Jeg kjørte dem ikke. Andre som har noen "rare" historier fra dating-verden?😊 Anonymkode: 4c60e...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Ja, har opplevd mye rart. Datet endel. Ene jeg datet ruset seg, han kunne ikke se på skrekkfilmer fordi han mente at det ga han drapstanker, og at man kunne bli "morder". Han andre jeg datet, hadde dame hjemme. På kvelden var han alltid opptatt. Han sa etterpå har dame hjemme. Han ene var politi, snakket nedsettende om eldre folk osv. Videre psykolog som jeg datet. Hatet jobben sin, han hadde visst psykiske problemer virket det som. Han stalk ifra daten og lot meg betale for 2 drinker. Da han skulle helle oppi mere brus i glasset, rant det over glasset og på bordet. Selvom jeg sa til han: du det renner over, det begynner å skumme i glasset. Han hørte det, så sa han: åjaa. Lata som ingenting Anonymkode: 5bf13...3e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå