Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Er det smart å vente med samleie til man er gift?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Det kommer vel helt an på ka du sjøl vil.. Eg ventet ikkje te eg va gift. Noen meine me bør venta mens andre meiner att det er bare tull
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 Bare du som vet hva som er riktig for deg. Jeg ventet ikke og det var riktig for meg. (Ellers så ville jeg ha vært en gammel jomfu på 40 )
Gjest Bellatrix Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Det er smart hvis kjæresten din også synes det er smart.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Det er veldig viktig at dette er noe dere er enige om. For noen er det rett å vente, for andre er det det ikke. Det er opp til hver enkelt å finne ut av. Men er i hvertfall lurt å tenke igjennom hvorfor man vil det ene eller det andre. Ingen fasitsvar her, spør du meg
Helene Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Er det smart å vente med samleie til man er gift? ← Tull og tøys. Tenk om du giftet deg og fant ut at du overhodet ikke blir tent eller får orgasme med denne mannen? Smak på godsakene du, men bruk gjerne kondomer.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #7 Skrevet 22. november 2005 Du må gjøre det som føles riktig for deg. Personlig tror jeg det er viktig å vite hva man går til, også seksuelt, dersom man skal gå til det skrittet å gifte seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå