Gå til innhold

Dropper du BH i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bruker du det uansett?

Anonymkode: 48b5f...41a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Det er menn i denne verdenen, jeg liker ikke å bli glodd på.

Anonymkode: 3ebe0...951

• Liker 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, bruker alltid BH.

Skrevet

Alltid BH når jeg ikke er hjemme.

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg bruker oftere BH når det er varmt enn ellers. Det er ikke like lett å slippe unna med det når man har lite klær på.

Anonymkode: 8caf4...965

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Gravid i uke 38, det lengste jeg går utenfor huset er til postkassa og babyen har bristet det ene ribbeinet mitt - nei, jeg vurderer ikke engang å ta på bh 😂

Anonymkode: 1264b...01c

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Hvilken varme? Bruker BH uansett årstid og om jeg er hjemme eller borte.

Skrevet

Varme? Mener du 9 grader og regn?

Anonymkode: 1ebb5...7ba

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Var da veldig til bh tråder som omhandler bh og varme da. Selvsagt bruker jeg bh i varmen som ellers i året. Kan ikke forstå hvorfor en skulle droppe bh bare fordi det er varmt..Og varmt er vel uansett ikke ordet hva jeg ville beskrevet denne sommeren med! Hustrig, surt og kaldt men ikke varmt..

• Liker 4
Skrevet

Bruker bh uansett temperatur. Myke, gode spileløse bh'er. 

Anonymkode: 568d1...c86

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Varme? Mener du 9 grader og regn?

Anonymkode: 1ebb5...7ba

Hehe, ja enkelte bor bare i Oslogryta. Vi andre, som samler regnvann til kraftverkene våre, for at Europa skal få billig miljøvennlig strøm, bruker det vi har av klær.

Anonymkode: 1c3c3...752

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig. Velger bomull eller til og med ull, siden man blir klam under. Da hjelper ikke akkurat hud mot hud, for å si det sånn. 

Anonymkode: 09398...09f

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Selvfølgelig. Velger bomull eller til og med ull, siden man blir klam under. Da hjelper ikke akkurat hud mot hud, for å si det sånn. 

Selvfølgelig som at jeg bruker det, ikke dropper det. 

Skrevet

Ja, bruker alltid bh.

Anonymkode: a4955...908

Skrevet

Dropper alltid bh når jeg er inne med kun mannen, bruker det i alle andre sammenhenger, også når det er kjølig nok til å gå med genser. Må være ekstrem padding, for ellers ser jeg helt seriøst ut som jeg har denne under 😂🙈

Screenshot_20220812-142014_Google.jpg

Anonymkode: 6efca...f18

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Bruker alltid bh utendørs. Vil vel si at det i varmen er ennå mindre aktuelt og gå ut uten, må vel ha veldig små struttepupper om en ikke trenger litt løft og polstring for og unngå « hud mot hud» og gnisninger og de plagene det medfører. 

Anonymkode: 0a3df...ced

• Liker 3
Skrevet

Hvis en har "varme" så blir det ikke mindre varmt hvis en dropper bh. Det er ikke er varmt plagg. Selvsagt bruker jeg bh hele året og uansett. 

Anonymkode: 8d23e...bad

• Liker 1
Skrevet

Går jeg uten bh renner svetten fra under puppene og jeg blir sår og ekkel. Så nei takk til å gå uten bh. Går med det fra jeg står opp til jeg legger meg. 

Anonymkode: 00a43...c59

• Liker 4
Skrevet

Gidder aldri å bruke bh uansett. Går så fint så.

Anonymkode: b7bd9...d01

• Liker 1
Skrevet

Personlig så bruker jeg ikke BH, spesielt ikke når det er varmt. Min mann foretrekker det slik og jeg synes det er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...