AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Del Skrevet 11. august 2022 jeg mistet bankkortet mitt (dnb) og fikk et nytt ett. De nye kortene har ikke bilde. Jeg har ikke førerkort. Jeg ser at Nasjonalt-Id kort er det nye, men det koster 570 kroner. Jeg må også bestille time hos politiet for å få ordnet med dette. Er det bare passet mitt som duger som leg nå? Anonymkode: 08410...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Del Skrevet 11. august 2022 Pass, sertifikat.. Anonymkode: 6975b...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klott Skrevet 11. august 2022 #3 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg mistet bankkortet mitt (dnb) og fikk et nytt ett. De nye kortene har ikke bilde. Jeg har ikke førerkort. Jeg ser at Nasjonalt-Id kort er det nye, men det koster 570 kroner. Jeg må også bestille time hos politiet for å få ordnet med dette. Er det bare passet mitt som duger som leg nå? Anonymkode: 08410...db6 Det er nok det da ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Del Skrevet 11. august 2022 Bare pass, ja.. Anonymkode: dcdf7...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 11. august 2022 #5 Del Skrevet 11. august 2022 Det kommer litt an på hva du skal hente. Jeg mistet lommeboka mi i sommer. Har nå kun kort uten bilde og digitalt førerkort. Det gikk fint. Men om du skal hente vanedannende medisiner så går det nok ikke. Jeg ville nok tatt med passet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Del Skrevet 11. august 2022 Pass er det eneste du kan bruke da ja. Lurt å skaffe seg nasjonalt id-kort, så slipper du å gå rundt med passet. Er gyldig ved innreise i mange land også, ikke sikkert du trenger pass etterhvert? Anonymkode: 26913...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #7 Del Skrevet 11. august 2022 myMa skrev (1 minutt siden): Det kommer litt an på hva du skal hente. Jeg mistet lommeboka mi i sommer. Har nå kun kort uten bilde og digitalt førerkort. Det gikk fint. Men om du skal hente vanedannende medisiner så går det nok ikke. Jeg ville nok tatt med passet ja. Da var du nok bare heldig, eller de gjorde et unntak for deg (viste skjønn). I utgangspunktet kan de ikke gå inn på reseptene dine uten at de vet helt sikkert hvem du er eller har gyldig id. Anonymkode: 26913...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Erhjem Skrevet 11. august 2022 #8 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): jeg mistet bankkortet mitt (dnb) og fikk et nytt ett. De nye kortene har ikke bilde. Jeg har ikke førerkort. Jeg ser at Nasjonalt-Id kort er det nye, men det koster 570 kroner. Jeg må også bestille time hos politiet for å få ordnet med dette. Er det bare passet mitt som duger som leg nå? Anonymkode: 08410...db6 J A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #9 Del Skrevet 11. august 2022 Sjøfartsbok blir også godtatt. Jeg mistet lommeboka og hadde ikke gyldig pass. Men sjøfartsbok ble godkjent siden der var bilde og personnummer. Anonymkode: 59d9e...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #10 Del Skrevet 17. november 2023 Dette er jo bare tull og idioti for å gjøre det vanskeligere. Anonymkode: d26f3...4c1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #11 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 20.31): Sjøfartsbok blir også godtatt. Jeg mistet lommeboka og hadde ikke gyldig pass. Men sjøfartsbok ble godkjent siden der var bilde og personnummer. Anonymkode: 59d9e...49e AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dette er jo bare tull og idioti for å gjøre det vanskeligere. Anonymkode: d26f3...4c1 Det er jo bare å ta med sjøfartsboken din, er vel ingenting som er mer lettvint enn det Anonymkode: eedb8...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. november 2023 #12 Del Skrevet 18. november 2023 Egentlig bare pass. Men er de greie godtar de at du logger deg inn på Helsenorge, så de kan se resepten der. Jeg har en eldre slektning som opplevde det, ettersom han ikke har verken pass, ID-kort, VISA med bilde eller førerkort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #13 Del Skrevet 18. november 2023 Pass, ja. Men husker jeg hørte noe nylig om at snart så kunne man kanskje få lov til å fremvise førerkort app som id på apoteket. (Ser det står at ts ikke hadde førerkort, men bare nevner det) Anonymkode: 556d1...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #14 Del Skrevet 18. november 2023 Jepp du får vise passet og bestille time for nasjonalt idkort. Anonymkode: edfba...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #15 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg har det gamle bankkortet med bilde, og viser frem det i tillegg til det nye uten bilde. Personnummeret er det samme, så det blir godtatt. Anonymkode: 023ff...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #16 Del Skrevet 19. november 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Pass, ja. Men husker jeg hørte noe nylig om at snart så kunne man kanskje få lov til å fremvise førerkort app som id på apoteket. (Ser det står at ts ikke hadde førerkort, men bare nevner det) Anonymkode: 556d1...4f8 https://www.kode24.no/artikkel/na-kan-du-bruke-forerkort-app-som-legg/80442592 Anonymkode: 4bb42...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå