AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Jeg er kun 5 uker. Startet idag med smerter i kors ryggen og menssmerter, var på do var litt utflod med en flekk blod. I stad var jeg på do mer friskt blod,mer mens smerter blør ikke masse men har sikkelig menssmerter nå. Er set abort? Må jeg kontakte lege imorgen? Anonymkode: c9326...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Det er ikke noe poeng å kontakte lege, de kan ikke gjøre noe så tidlig. Du må bare vente og se. Høres ut som abort. Anonymkode: db9f7...d21 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Eller er det ikke nødvendig? Anonymkode: c9326...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke noe poeng å kontakte lege, de kan ikke gjøre noe så tidlig. Du må bare vente og se. Høres ut som abort. Anonymkode: db9f7...d21 Tror du jeg kan gå på jobb? Anonymkode: c9326...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Ja, hvis du ikke har for store smerter eller blødninger som gjør at du ikke klarer å jobbe. Anonymkode: db9f7...d21
Finmia Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Når jeg hadde spontanabort blødde jeg masse. Bestemoren min hadde «mensen» till hun var 6 mnd på vei og hun visste ikke at hun var gravid siden hun hadde jo mensen.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 Uansett ikke bruk tampong med bind. Anonymkode: a8487...4a8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke noe poeng å kontakte lege, de kan ikke gjøre noe så tidlig. Du må bare vente og se. Høres ut som abort. Anonymkode: db9f7...d21 Står på nett at man skal kontakte legen jeg ser heller ikke vitsen om jeg blør nå og har smerter. Hva skal jeg til legen for. Jeg mistet alle symptomene og plutselig begynner jeg å blø. Anonymkode: c9326...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 Finmia skrev (5 minutter siden): Når jeg hadde spontanabort blødde jeg masse. Bestemoren min hadde «mensen» till hun var 6 mnd på vei og hun visste ikke at hun var gravid siden hun hadde jo mensen. Ja, det er noen tilfeller der kroppen lurer en. Anonymkode: a81cb...f44
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #10 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er kun 5 uker. Startet idag med smerter i kors ryggen og menssmerter, var på do var litt utflod med en flekk blod. I stad var jeg på do mer friskt blod,mer mens smerter blør ikke masse men har sikkelig menssmerter nå. Er set abort? Må jeg kontakte lege imorgen? Anonymkode: c9326...aa2 Du trenger ikke å kontakt lege for dette fikser kroppen selv, legen får ikke gjort noe fra eller til. Anbefaler smertestillende for det kan bli vondt. For meg startet det med diare også kom det blod noen timer senere. Først et par dager senere kom restene og smertene. Anonymkode: e92d9...a6e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #11 Skrevet 11. august 2022 Finmia skrev (5 minutter siden): Når jeg hadde spontanabort blødde jeg masse. Bestemoren min hadde «mensen» till hun var 6 mnd på vei og hun visste ikke at hun var gravid siden hun hadde jo mensen. Det er sikkelig smerter i livmor sikkelige mens murrringer,det blør litt det har tatt seg mer opp nå. Anonymkode: c9326...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #12 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke å kontakt lege for dette fikser kroppen selv, legen får ikke gjort noe fra eller til. Anbefaler smertestillende for det kan bli vondt. For meg startet det med diare også kom det blod noen timer senere. Først et par dager senere kom restene og smertene. Anonymkode: e92d9...a6e Hadde også diare nå og kom en del blod ut i do uff. Anonymkode: c9326...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #13 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er sikkelig smerter i livmor sikkelige mens murrringer,det blør litt det har tatt seg mer opp nå. Anonymkode: c9326...aa2 Uff, opplevde spontanabort selv for to uker siden. Kjente smerter i magen, og så en halvtime senere fosset alt ut. Aldri blødd så mye i mitt liv. Smertene gav seg da blødningen kom, men alt var veldig vondt psykisk. Håper du har noen som du kan snakke med og få støtte av. Anonymkode: f1415...6af
Gjest Chroma Skrevet 11. august 2022 #14 Skrevet 11. august 2022 Det er dessverre ingenting legen får gjort. Det høres ut som en spontanabort.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #15 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uff, opplevde spontanabort selv for to uker siden. Kjente smerter i magen, og så en halvtime senere fosset alt ut. Aldri blødd så mye i mitt liv. Smertene gav seg da blødningen kom, men alt var veldig vondt psykisk. Håper du har noen som du kan snakke med og få støtte av. Anonymkode: f1415...6af Har ikke blødd ekstremt mye,sovnet i sted og tok paracet pga smertene stod opp nå ikke så mye smerter men blør som vanlig mensen. Får se det ann disse dager. Ja det er ikke gøy dette. Anonymkode: c9326...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #16 Skrevet 11. august 2022 Chroma skrev (3 timer siden): Det er dessverre ingenting legen får gjort. Det høres ut som en spontanabort. Jeg vet,men jeg leser at det må sjekkes likevel. Jeg skjønner ikke hvorfor satser på at kroppen ordner opp selv. Anonymkode: c9326...aa2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #17 Skrevet 12. august 2022 Hvis du bare er 5 uker på vei så er det ingen fare for at det er masse rester igjen. Det er kun et lite "riskorn" som skal ut. Men ikke ta ibux før du er sikker på at det er spontanabort. Ibux skal ikke tas av gravide. Noen blør jo uten at det er spontanabort. Kjøp en test i morgen. Mulig den er blitt negativ. Selv om du ikke får veldig vondt eller blør mye, så er det fult lov å ta en-to dager egenmelding! Selv om det er tidlig, så går du faktisk gjennom en påkjenning ❤️ Anonymkode: 24a5c...a2d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #18 Skrevet 12. august 2022 Hvor mye blør du? Jeg hadde brun utflod i 1,5 uke med myye smerter og fikk konstantert truende abort hos legen. Hun sa at standar prosedyre var at man skal slappe av, da stress kan gjøre det værre. Idag er jeg 10 uker på vei og babyen har det fint Anonymkode: 50bde...23d
Gjest Chroma Skrevet 12. august 2022 #19 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vet,men jeg leser at det må sjekkes likevel. Jeg skjønner ikke hvorfor satser på at kroppen ordner opp selv. Anonymkode: c9326...aa2 Ja, men legene gjør oftest ingenting annet enn å kanskje ta en blodprøve med et par dagers mellomrom for å se at hcg synker. Med mindre du har store smerter eller blør unormalt mye.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #20 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mye blør du? Jeg hadde brun utflod i 1,5 uke med myye smerter og fikk konstantert truende abort hos legen. Hun sa at standar prosedyre var at man skal slappe av, da stress kan gjøre det værre. Idag er jeg 10 uker på vei og babyen har det fint Anonymkode: 50bde...23d Blødde en god del friskt blod og hver gang jeg tisset kommer det blod. Som vanlig mens. Tok en test idag og den var svak pos,viser bare at hcg er på vei ut. Anonymkode: c9326...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå