Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før man får den returetikken fra zalando i postkassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått 1 uke nå. Skal de tta så lang tid? 

Anonymkode: 10e9d...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du returnere noe til Zalando, kan du jo skrive ut returseddel på deres nettsider 🤔 Det har alltid jeg gjort. 

Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Skal du returnere noe til Zalando, kan du jo skrive ut returseddel på deres nettsider 🤔 Det har alltid jeg gjort. 

Kanskje TS ikke har printer. Merket det i sommer når jeg skulle returnere noe til Zalando. Var ikke så enkelt. Ventet til jeg begynte på jobb igjen…

Anonymkode: fccdb...558

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje TS ikke har printer. Merket det i sommer når jeg skulle returnere noe til Zalando. Var ikke så enkelt. Ventet til jeg begynte på jobb igjen…

Åhh, det kan være ja. Men da hadde jeg tatt kontakt med Zalando og hørt hva som tar så lang tid... 😊

Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Åhh, det kan være ja. Men da hadde jeg tatt kontakt med Zalando og hørt hva som tar så lang tid... 😊

Ja, kan jo være at de har glemt å sende eller at den har kommet bort i posten. Men jeg synes posten er ekstremt trege for tiden… 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har gått 1 uke nå. Skal de tta så lang tid? 

Anonymkode: 10e9d...6d2

Har retunert én gang, tok ca en ukes tid før returlapp kom. 

Skrevet

Send dem en mail nå du, kan være den er vimset bort. 

Skrevet

Jeg synes det systemet de har der på retur er så utrolig tullete. Irriterer meg grønn 😅 Er ikke alle som har printer. De kunne hatt et online system for retur slik som Nelly har feks. 

Anonymkode: ea612...7ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...