Gå til innhold

Hva er du utdannet som, hva jobber du med og hva tjener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer somsagt på hva du er utdannet som, hva du jobber med å hva du har i årslønn. Vurderer karriereskifte, men ønsker inspirasjon.

Jeg kan begynne. Er utdannet frisør, jobber med det samme og tjener 514.000 i året

Anonymkode: 7ab50...683

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykepleier m/master, seniorrådiver i det offentlige, 750 000 kr p/å. 

Anonymkode: c350f...aa1

• Liker 1
Skrevet

Ingen utdanning, jobber som finansrådgiver I bank, tjener 600 000 kr fastlønn + overtid + en del goder. 

Anonymkode: b2fe6...392

Skrevet

Fagbrev i IT, jobber som it-konsulent (= 1 linje support) 600 000 i året.

Anonymkode: 5c96a...30a

Skrevet

Pedagog, 500 000, byråkrat i staten (styr unna staten mao) 

Anonymkode: b98a4...667

• Liker 1
Skrevet

Onlyfans model. 

Anonymkode: 853db...f9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Onlyfans model. 

Anonymkode: 853db...f9b

Trodde det var mest for damer, men mulig jeg tar feil...

Anonymkode: 3b59f...44d

Skrevet

Sykepleier bachelor, 580 fast. Kun dag

Anonymkode: 6116d...124

Skrevet

Helsefagarbeider. 550 000 tjente jeg i fjor.

Anonymkode: 69db7...d76

Skrevet

Ingen utdanning, 20 år. Jobber som utvikler og tjener 920.000 i året.

Anonymkode: 25330...d54

• Liker 4
Skrevet

Studerte kjemi på Universitet i Oslo. Startet et selskap med noen venner på 90-tallet. Orket ikke å være med så lenge. Solgte meg ut. Idag er jeg lærer på VGS.

Anonymkode: e6f91...b24

Skrevet

Sivilingeniør, jobber som analytiker, 1100000.

Anonymkode: fc21e...02b

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Studerte kjemi på Universitet i Oslo. Startet et selskap med noen venner på 90-tallet. Orket ikke å være med så lenge. Solgte meg ut. Idag er jeg lærer på VGS.

Anonymkode: e6f91...b24

Veldig informativt, men hva med lønn?

Anonymkode: 6116d...124

• Liker 1
Skrevet

Har bachelor i grunnskolelærer 1.-7., bachelor og master i et språk, samt årsstudium og etterutdanning i historie, religion, IKT/IT, matte, m.m. Tar nå to nye bachelorgrader for å spesialisere meg innen blant annet digital undervisning.

Er lektor med opprykk, jobbet akkurat ett år som lærer. Tjener ca 620 000 kr i året inkludert kontaktlærertillegget. Har ENK, utleiebolig og styreverv som gjør at jeg i realitet ender på 282 000 kr mer per år i tillegg til vanlig lønnsinntekt.

Skrevet
SPOCA skrev (3 timer siden):

Har bachelor i grunnskolelærer 1.-7., bachelor og master i et språk, samt årsstudium og etterutdanning i historie, religion, IKT/IT, matte, m.m. Tar nå to nye bachelorgrader for å spesialisere meg innen blant annet digital undervisning.

Er lektor med opprykk, jobbet akkurat ett år som lærer. Tjener ca 620 000 kr i året inkludert kontaktlærertillegget. Har ENK, utleiebolig og styreverv som gjør at jeg i realitet ender på 282 000 kr mer per år i tillegg til vanlig lønnsinntekt.

Hvor gammel ble du når du var ferdig utdannet? Altså, etter din siste utdanning. 

Anonymkode: 69d9d...34a

Skrevet

Utdanning innen et naturvitenskapelig fag på masternivå.

Jobber med teknisk salg.

Årslønn 720 000 + 100 000 i resultatavhengig bonus + andre goder som firmabil

Anonymkode: ffd53...b5a

Skrevet

Statsviter, rådgiver i staten, 620000.

Anonymkode: ea354...1d8

Skrevet
SPOCA skrev (3 timer siden):

Hva er ENK

Skrevet

Siv ing, 43 år

Jobber i faget jeg er utdannet som

Har litt over 800 000 fast + bonus (var ca 100 000 i år) + overtid og tillegg, så kommer vel omtrent på millionen.

Anonymkode: 9df4a...4f0

Skrevet

Grafisk designer. Årslønn på 700 000, pluss bonus og overtid, så rundt 900 000 i året.

Anonymkode: a43f2...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...