AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Hvorfor er det ingen som vil HA meg og elske så hardt og være så oppslukt i meg, som jeg er i dem jeg liker og faller for? Anonymkode: f5c4b...768
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Fordi du faller for og blir oppslukt av de som ikke vil ha deg. Anonymkode: 979ec...6f9 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Sukk, vi er flere som lurer på det om dagen… I mitt forrige forhold (snart et år siden det tok slutt) føltes det som jeg holdt på å sprenge av kjærlighet og omsorg, jeg hadde så mye å gi han. Og om det blir tatt imot og forvaltet i forholdet (ikke misbrukt for hans eget ego) så gjør det meg ikke noe å være en «giver», det er mitt kjærlighetsspråk å være kjærlig og gi mye tid. Men å oppleve at jeg i meg selv ikke er nok for noen, flere ganger, begynner jeg å bli ganske lei av… Jeg ser jo at det er fordi jeg har blitt sammen med feil menn, og det var riktig å la dem gå, men likevel. Anonymkode: 12052...81d 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Hvis du blir ekstremt oppslukt i dem, så kveler du dem, og de mister interessen... Anonymkode: 5c622...75d 3 1
MissIndependent45 Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Fordi slik oppførsel er kvelende og uholdbart over tid. Plenty med menn som er sånn, og jeg takler det virkelig ikke. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 Enig med det de andre sier. Jeg ser veldig stor forskjell på menns interesse i meg - når jeg holder tilbake og får dem til å måtte jakte litt på meg, ikke gir dem sex så tidlig, samtidig som jeg har seksuell undertone uten å gi noe rent seksuelt de første 4-5 ukene, og så etter vi har sex er jeg hyggelig, flørtende, men opptatt og ikke svarer dem med en gang. Rett og slett lar dem ville ha mer. Leave them wanting more, er det vel uttrykket sier! Det er noe i det altså. De liker jo å jakte, biologisk sett 🤣 Når jeg har gjort dette har de falt fullstendig for meg til slutt! Anonymkode: d6379...f22 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #7 Skrevet 14. august 2022 Hvordan gikk det i går ts? Hørte du noe fra han og klarte du å la vær å ta kontakt? Anonymkode: d6379...f22
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #8 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvordan gikk det i går ts? Hørte du noe fra han og klarte du å la vær å ta kontakt? Anonymkode: d6379...f22 Det var et generelt innlegg. Ikke om en spesifikk mann. Anonymkode: f5c4b...768
Jaytee Skrevet 14. august 2022 #9 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 18.03): Enig med det de andre sier. Jeg ser veldig stor forskjell på menns interesse i meg - når jeg holder tilbake og får dem til å måtte jakte litt på meg, ikke gir dem sex så tidlig, samtidig som jeg har seksuell undertone uten å gi noe rent seksuelt de første 4-5 ukene, og så etter vi har sex er jeg hyggelig, flørtende, men opptatt og ikke svarer dem med en gang. Rett og slett lar dem ville ha mer. Leave them wanting more, er det vel uttrykket sier! Det er noe i det altså. De liker jo å jakte, biologisk sett 🤣 Når jeg har gjort dette har de falt fullstendig for meg til slutt! Anonymkode: d6379...f22 Kall meg gjerne rar, men har aldri vært fan av å drive med «games» når det kommer til forhold. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #10 Skrevet 14. august 2022 Denne tråden handler vel ikke om «å få noen til å elske oss», eller at vi har en kvelende måte å vise kjærlighet på. Jeg tolker ts sitt innlegg som et ønske om å finne en partner som genuint elsker tilsvarende tilbake som ts gjør. Om å finne en partner som ikke (bevisst eller ubevisst) tar imot og bruker/misbruker følelsene til den som føler veldig mye og intenst. Om å romme veldig mye følelser og kjærlighet, som sensitive og empatiske mennesker gjerne gjør, uten å ha noen å uttrykke dem til. Anonymkode: 12052...81d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #11 Skrevet 14. august 2022 Jeg tenker at man skal på tilknytningsmønster i stedet for kjærlighetsspråk - man kan lære mye mer om seg selv og hvorfor man reagerer som man gjør på den måten. Anonymkode: b0246...c62 1
Cornix Skrevet 14. august 2022 #12 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne tråden handler vel ikke om «å få noen til å elske oss», eller at vi har en kvelende måte å vise kjærlighet på. Jeg tolker ts sitt innlegg som et ønske om å finne en partner som genuint elsker tilsvarende tilbake som ts gjør. Om å finne en partner som ikke (bevisst eller ubevisst) tar imot og bruker/misbruker følelsene til den som føler veldig mye og intenst. Om å romme veldig mye følelser og kjærlighet, som sensitive og empatiske mennesker gjerne gjør, uten å ha noen å uttrykke dem til. Anonymkode: 12052...81d Enig. 👆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå