AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Flere som har opplevd lignende? Jeg hadde bestilt et nytt kjøleskap som jeg skulle få levert og pakket ut og satt på plass. De uffet seg og klaget når de drev med dette. Og kjeftet fordi jeg bor i andre etasje. Men sånn er det jo bare, kunne jo ikke akkurat gjøre noe med det at jeg bor der. De skulle også ta med seg det gamle, og på vei ned trappa var det banning og jeg hørte en av de si kunne hun ikke kjørt det bort selv? Jeg hadde betalt for denne ekstra servicen da så da skjønner jeg ikke hvorfor de klagde, det er da jobben deres dette. Skjønner de sikkert var slitne og hadde vært innom mange andre, men likevel. Er fornøyd med kjøleskapet da. Flere? Anonymkode: e7f5e...11b 2
cleangal Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Var de fra Elkjøp i Åsane? Opplevde det samme da jeg fikk levert vaskemaskin derfra. Klaging på at de måtte bære den opp i 2. etasje, klaging på at de skulle ta med seg den gamle osv. Altså, jeg betalte faktisk for å få den levert og for at de skulle ta med den gamle maskinen. Jeg bodde alene, hadde nettopp flyttet til Bergen og kjente nesten ingen, i hvert fall ikke godt nok til å be om hjelp til å bære vaskemaskiner opp og ned trappene. 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 cleangal skrev (2 minutter siden): Var de fra Elkjøp i Åsane? Opplevde det samme da jeg fikk levert vaskemaskin derfra. Klaging på at de måtte bære den opp i 2. etasje, klaging på at de skulle ta med seg den gamle osv. Altså, jeg betalte faktisk for å få den levert og for at de skulle ta med den gamle maskinen. Jeg bodde alene, hadde nettopp flyttet til Bergen og kjente nesten ingen, i hvert fall ikke godt nok til å be om hjelp til å bære vaskemaskiner opp og ned trappene. Nei, var et sted i Innlandet. Tidligere Hedmark. Ikke noe hyggelig, de burde oppføre seg profesjonelt og hyggelig. Anonymkode: e7f5e...11b
Muskath Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Opplevd det samme nesten, bodde i toetasjes hus med kjøkkenet en trapp opp. Banning og kjefting da de skulle bære det gamle ned trappen. Ikke særlig hyggelig. I Oslo.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Dette synes jeg du skal gi tilbakemelding på til de som har solgt deg tjenesten. Anonymkode: 81acd...0c9 8 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Gi butikken tilbakemelding på oppførselen, sånne folk er det ingen som vil ha som ansatte og du har i tillegg betalt for tjenesten. Anonymkode: 9cccf...d61 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette synes jeg du skal gi tilbakemelding på til de som har solgt deg tjenesten. Anonymkode: 81acd...0c9 Takk for tips👍 Det skal jeg gjøre. Anonymkode: e7f5e...11b 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gi butikken tilbakemelding på oppførselen, sånne folk er det ingen som vil ha som ansatte og du har i tillegg betalt for tjenesten. Anonymkode: 9cccf...d61 Skal gjøre det. Enig! Anonymkode: e7f5e...11b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 Jeg jobber i en nevnt kjede her, på kundesenteret og håper virkelig du tar kontakt med oss! Det skal jo ikke være sånn å få levert noe man har betalt for 😊 Anonymkode: e55b9...ac0 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #10 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg jobber i en nevnt kjede her, på kundesenteret og håper virkelig du tar kontakt med oss! Det skal jo ikke være sånn å få levert noe man har betalt for 😊 Anonymkode: e55b9...ac0 Det skal jeg gjøre 😊👍 Anonymkode: e7f5e...11b 1
Myrmica Skrevet 11. august 2022 #11 Skrevet 11. august 2022 Har opplevd noe lignende da jeg handlet en vaskemaskin for noen år siden. Betalte ekstra for levering inn på badet i andre etasje, og for at de skulle ta med gammel maskin. Levering var greit, men det ble surmuling da han måtte ta med den gamle maskina igjen... Men tydelig at kjeden jeg handlet hos ikke hadde egne folk som leverte, det hadde de satt ut til andre (sikkert billigste anbudet de fant). Så det kom en mann alene i en sliten lastebil, med en tralle med pungterte hjul... Skjønner at han hadde en kjip jobb med vaskemaskina mi, men ganske uproft å ta på seg en sånn jobb uten å være godt nok forberedt, og ganske uproft av kjeden å ikke sjekke at leveringsfolka de leier inn er en smule profesjonelle. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #12 Skrevet 11. august 2022 Om det er Elkjøp så er jo de kjent for dårlig kundeservice, bare å se på tv2 hjelper deg og episoden om kjøkkenet deres f.eks… Anonymkode: 9b08f...8c8 1
Blåjojo Skrevet 11. august 2022 #13 Skrevet 11. august 2022 Kjipt å oppleve sånt. Særlig når man har betalt ekstra for tjenesten. Jeg fikk levert en vaskemaskin og han som leverte nektet å gå før han hadde fått koplet den til og vatret den opp😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #14 Skrevet 11. august 2022 Dette har jeg opplevd så mange ganger med hvitevarer jeg har bestilt gjennom Elkjøp. Det virker som de bruker Bring og disse som jobber der er virkelig alltid sur og misfornøyd. Men dette er jo en tjeneste jeg har betalt for og forventer at gjennomføres uten sure kommenterer og blikk. Anonymkode: 163bd...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #15 Skrevet 11. august 2022 Opplevde dette med Elkjøp for 12 år siden. Hadde bestilt vaskemaskin og avtalt at de skulle ta med den gamle. Da de kom, ble de sure og nektet å ta med den gamle og sa de ikke drev flyttebyrå. Ba dem dra igjen når de ikke kunne gjøre jobben sin. Jeg var rimelig forbanna. Ringte kundeservice og fikk levert den nye noen dager senere av noen som visste hva god service var. Tok med seg den gamle uten som den største selvfølge. Anonymkode: 76e1c...96d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #16 Skrevet 11. august 2022 Opplevde det samme fra ei Power-sjappe. Hadde bestilt levering av kjøleskap og henting av gamle. Jeg har jo profil der med nr og epost og vet at det er korrekt. De leverer ikke den dagen jeg har bestilt. Jeg ringer de og de påståe beint frem at de har forsøkt ringe meg hele dagen. Som om jeg ikke har telefonlogg. Etter mye jammer måtte de "finne noen folk" som kunne levere og blabla. Hvorfor i helvete er det mitt problem? De uffer og akker seg opp trappa med kjøleskapet, og attpåtil klarer de å lage ei stoe ripe i tregolvet mitt. Og selvsagt uffing ned igjen med det gamle. I tillegg var de liksom såmn ovenpå, som om de gjorde meg en tjeneste ved å komme og levere varen jeg hadde betalt for. Anonymkode: ce8c8...b91
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #17 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette har jeg opplevd så mange ganger med hvitevarer jeg har bestilt gjennom Elkjøp. Det virker som de bruker Bring og disse som jobber der er virkelig alltid sur og misfornøyd. Men dette er jo en tjeneste jeg har betalt for og forventer at gjennomføres uten sure kommenterer og blikk. Anonymkode: 163bd...9e8 Jeg opplever også dette nesten hver gang jeg har kjøpt hvitevarer av elkjøp. Sist påsto de som kom med kjøleskapet at jeg ikke hadde betalt for levering til ønsket rom, kun innenfor døren. Jeg vet jeg hadde betalt for levering til ønsket rom, men de var ordentlig ufine og sa at jeg sikkert skulle spare penger. Etter mye om og men bar de det ned i kjelleren, og jeg klagde umiddelbart til elkjøp. Anonymkode: 95069...71c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #18 Skrevet 12. august 2022 Uflaks, da bør du klage. Jeg har opplevd helt motsatt service: Kjøpte fryseskap fra Elkjøp en gang og da leveringen kom hastet jeg hjem fra jobb, og da de sto på døra med skapet oppdaget jeg at jeg hadde glemt husnøkkelen. Jeg hadde bestilt levering til riktig etasje og hadde ikke mulighet til å bære det selv. De som leverte spurte hvor lang tid det ville ta meg å hente nøkkelen, og svaret var «30+ minutter». Da ringte de til noen (antageligvis sjefen sin) og sa jeg kunne dra og hente nøkkelen og at de skulle vente og bære fryseskapet når jeg kom tilbake. 🙏🏻 De satt i bilen sin da jeg kom tilbake etter å ha hentet nøkkelen og bar fryseskapet ned i kjelleren for meg. Evig takknemlig for service langt ut over hva man kunne forvente. 🙏🏻 Anonymkode: 6fdda...a03 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #19 Skrevet 12. august 2022 Har opplevd dette to ganger. Har ikke giddet krangle (vaskemaskin som ikke er blitt bært inn, samt vaskemaskin som ikke ble tatt med) selv om disse tjenestene var bestilt. Har bare sagt «ok» begge gangene, for å så ringe Elkjøp bedt dem ordne opp på flekken. Begge gangene har se sendt nye folk samme kveld. Anonymkode: 81622...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå