AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Jeg har i det siste mistet matlyst og sultfølelse. Alt greit ellers, er ingenting som skulle forklare hvorfor. Tidligere har det variert mellom at jeg har vert sulten hele tiden eller blitt sulten en stund før måltidene. Men nå spiser jeg bare fordi jeg må. Skjønner ikke helt hva som skjer? Noen som har noen tanker om hvorfor? Anonymkode: bacd9...cf2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Varmen? Er det mye fysisk eller mentalt stress i livet ditt akkurat nå? Kan være lurt å ta en tur til fastlegen hvis det fortsetter. Anonymkode: e5ffa...09b 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Varmen? Er det mye fysisk eller mentalt stress i livet ditt akkurat nå? Kan være lurt å ta en tur til fastlegen hvis det fortsetter. Anonymkode: e5ffa...09b Her jeg bor er det bare 13 grader nå. Har ikke mye fysisk eller mentalt stress. Vil fastlegen ta det seriøst om jeg kommer dit med det problemet tror du? Vil ikke bruke opp andres tid unødvendig. Anonymkode: bacd9...cf2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Hvor lenge snakker vi om? Dager/uker/måneder? Får du i deg ok mengde mat på det jevne? Dersom det ikke er noe annet som plager deg, og du klarer å spise selv om det ikke frister/føles som det trengs - så ville jeg nok sett det an ganske lenge før jeg gikk til legen. Får du over lengre tid (måneder) i deg alt for lite, så kan det jo bli et problem i seg selv. Men det tar tid.. Det kan være et symptom på depresjon..sikker på alt er ok ellers? Anonymkode: 045bc...58b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå