AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Skal treffe han i høst for å ta en status på relasjonen vår. For meg betyr han så mye og jeg vil gjøre det jeg kan for å smelte han. Dette er altså i høst. Hvordan bør jeg kle meg så han legger merke til meg litt ekstra? Er veldig klassisk /preppy i stilen og kan ikke gå hen og skifte stil.. Men skjørt el bukse? Blazer eller feks en litt innsvingt Barbour-jakke? Sneakers El ankelstøvletter? Flettegenser med skjorte under el en enkelt hvit bluse i jeans? Andre råd? Her er typisk min stil men blir altså usikker på hva han vil like... kan noe slikt funke? (han har samme stil selv...) har eksakt den jakken på første bilde... Anonymkode: a844b...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Altså, han er mann. Tviler på at klærne har så mye å si. Enten så er han interessert, eller så er han ikke det. Anonymkode: fc9cf...eb5 14 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså, han er mann. Tviler på at klærne har så mye å si. Enten så er han interessert, eller så er han ikke det. Anonymkode: fc9cf...eb5 Ja men klær og stil har nok litt å si, han er ganske velkledd og opptattt av mote.. Så jeg knoter litt med dette 😅 Anonymkode: a844b...9d6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja men klær og stil har nok litt å si, han er ganske velkledd og opptattt av mote.. Så jeg knoter litt med dette 😅 Anonymkode: a844b...9d6 Men likevel. Ingen som slutter å være interessert, eller plutselig blir forelsket, fordi dama har på en rosa skjorte istedenfor blå. Anonymkode: fc9cf...eb5 10 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men likevel. Ingen som slutter å være interessert, eller plutselig blir forelsket, fordi dama har på en rosa skjorte istedenfor blå. Anonymkode: fc9cf...eb5 Neida ser den.... Men skulle likevel gjerne hatt noen innspill ift hva som er penest..? 😊 Anonymkode: a844b...9d6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Jeg er mann og synes at det er svært få shorts som ser bra ut på damer. Ikke spesielt stilig på menn heller, forsåvidt. Så unngå det. Sko med en liten hæl er nesten alltid finere enn de uten. Har ikke egentlig så mye tips, det meste er individuell smak. Jeg likte ingen av klesplaggene til de to nede i midten og til venstre. Jeansen var ok om den blir kombinert med noe annet. Personlig liker jeg best skjørt. Tror ikke det er så viktig nøyaktig hva du kler deg i egentlig. Et søtt smil og likandes personlighet er viktigere Anonymkode: a57d7...460 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er mann og synes at det er svært få shorts som ser bra ut på damer. Ikke spesielt stilig på menn heller, forsåvidt. Så unngå det. Sko med en liten hæl er nesten alltid finere enn de uten. Har ikke egentlig så mye tips, det meste er individuell smak. Jeg likte ingen av klesplaggene til de to nede i midten og til venstre. Jeansen var ok om den blir kombinert med noe annet. Personlig liker jeg best skjørt. Tror ikke det er så viktig nøyaktig hva du kler deg i egentlig. Et søtt smil og likandes personlighet er viktigere Anonymkode: a57d7...460 Veldig enig med deg. Takk for innspill. Jeg må ærlig innrømme at jeg heller ikke er spes fan av de to bildene du nevner. Hva syns du om første bilde? Kan fort ende opp slik nemlig, går eksakt kledd sånn veldig ofte om høsten.... Bytter gjerne buksen til jeans eller en i jordfarger, liker ikke så godt den burgunder - varianten... Skal definitivt på med smilet, det er viktig, det 👌 Anonymkode: a844b...9d6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 Jeg er mann, klær har noe å si, men ikke alt. Jeg liker den stilen du har, men synes det er distanserende, selv om jeg går i lignende selv, på vinteren. Men kvinner som er veldig korrekt kledd tenker jeg ofte at neppe faller for meg, fordi de skal ha alt perfekt. Mye enklere å komme i prat med henne i hettegenser under en sammenkomst enn hun i poloskjorte. Fordi jeg lager ideer om at det er slik. Men opplever det tildels selv. Flere tar på meg og småflørter om jeg går i en pen bukse og en collegegenser enn om jeg er mer preppy, for det skaper avstand. Går jeg i dress blir alle veldig skikkelige og korrekte og det er sjelden det blir noe flørt. Anonymkode: 0e1ab...5c8 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 Det var en kjempefin jakke på første bilde! 🤩 hva slags jakke er det? Anonymkode: ebf1c...858 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #10 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var en kjempefin jakke på første bilde! 🤩 hva slags jakke er det? Anonymkode: ebf1c...858 Har kanskje noen små tips også. Jeg tror jeg ville kledd meg feminint og vist frem det jeg har. Har du fin rumpe, så fremhever du den, og tar på kort genser. Har du framdelene i orden, så viser du det ☺️ Slipp håret løst hvis det er langt. Og pass på å være velstelt! Ikke smink deg for mye, men skjul også mørke ringer under øynene m.m. Pass på holdningen din, og rett deg opp! Smil og vær glad ☺️ Anonymkode: ebf1c...858 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #11 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det var en kjempefin jakke på første bilde! 🤩 hva slags jakke er det? Anonymkode: ebf1c...858 Det er en Barbour Beadnell 😊dyr men verdt det 🥰 Anonymkode: a844b...9d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #12 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann, klær har noe å si, men ikke alt. Jeg liker den stilen du har, men synes det er distanserende, selv om jeg går i lignende selv, på vinteren. Men kvinner som er veldig korrekt kledd tenker jeg ofte at neppe faller for meg, fordi de skal ha alt perfekt. Mye enklere å komme i prat med henne i hettegenser under en sammenkomst enn hun i poloskjorte. Fordi jeg lager ideer om at det er slik. Men opplever det tildels selv. Flere tar på meg og småflørter om jeg går i en pen bukse og en collegegenser enn om jeg er mer preppy, for det skaper avstand. Går jeg i dress blir alle veldig skikkelige og korrekte og det er sjelden det blir noe flørt. Anonymkode: 0e1ab...5c8 Skjønner veldig godt hva du sier. Don't over-do it, rett og slett... 😉Fikk litt å tenke på her nå, takk takk! 👌 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har kanskje noen små tips også. Jeg tror jeg ville kledd meg feminint og vist frem det jeg har. Har du fin rumpe, så fremhever du den, og tar på kort genser. Har du framdelene i orden, så viser du det ☺️ Slipp håret løst hvis det er langt. Og pass på å være velstelt! Ikke smink deg for mye, men skjul også mørke ringer under øynene m.m. Pass på holdningen din, og rett deg opp! Smil og vær glad ☺️ Anonymkode: ebf1c...858 Ja jeg er enig i å kle seg feminint og gjøre det beste ut av det man har. Jeg har langt lyst hår og lange vipper, pleier få frem det nokså bra 😉har også frontpartiet i orden men ønsker jo ikke akkurat å være vulgær og vise kløft.. Sminker meg pent og naturlig og har ellers helt normal kropp, ikke noe spesielt å fremheve egentlig. Må tenke litt på dette. Holdning er viktig og et smil lyser alltid opp.... Hm, jeg vil så gjerne kapre han her.... 🥰 Anonymkode: a844b...9d6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #13 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner veldig godt hva du sier. Don't over-do it, rett og slett... 😉Fikk litt å tenke på her nå, takk takk! 👌 Ja jeg er enig i å kle seg feminint og gjøre det beste ut av det man har. Jeg har langt lyst hår og lange vipper, pleier få frem det nokså bra 😉har også frontpartiet i orden men ønsker jo ikke akkurat å være vulgær og vise kløft.. Sminker meg pent og naturlig og har ellers helt normal kropp, ikke noe spesielt å fremheve egentlig. Må tenke litt på dette. Holdning er viktig og et smil lyser alltid opp.... Hm, jeg vil så gjerne kapre han her.... 🥰 Anonymkode: a844b...9d6 Han høres veldig digg ut! Anonymkode: 42f2d...126
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #14 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han høres veldig digg ut! Anonymkode: 42f2d...126 Eh... Sarkastisk? Har jo ikke akkurat sagt så mye om han, da.... 😅 Anonymkode: a844b...9d6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #15 Skrevet 11. august 2022 Ankelstøvletter eller pumps. Kan ikke tenke meg at en mann synes sneakers er så hot😅 og velg en kjole eller skjørt. Langt løst hår. Anonymkode: ed8d4...04d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #16 Skrevet 11. august 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Skal treffe han i høst for å ta en status på relasjonen vår. For meg betyr han så mye og jeg vil gjøre det jeg kan for å smelte han. Dette er altså i høst. Hvordan bør jeg kle meg så han legger merke til meg litt ekstra? Er veldig klassisk /preppy i stilen og kan ikke gå hen og skifte stil.. Men skjørt el bukse? Blazer eller feks en litt innsvingt Barbour-jakke? Sneakers El ankelstøvletter? Flettegenser med skjorte under el en enkelt hvit bluse i jeans? Andre råd? Her er typisk min stil men blir altså usikker på hva han vil like... kan noe slikt funke? (han har samme stil selv...) har eksakt den jakken på første bilde... Anonymkode: a844b...9d6 Ta på deg de aller trangeste jeansen du har og et par høye hæler. Så og si alle menn liker dette. Og på overkroppen en fin og litt trang (men ikke altfor trang) topp, skjorte eller genser Anonymkode: 3585d...ded
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #17 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta på deg de aller trangeste jeansen du har og et par høye hæler. Så og si alle menn liker dette. Og på overkroppen en fin og litt trang (men ikke altfor trang) topp, skjorte eller genser Anonymkode: 3585d...ded Eh... nei. Trange jeans signaliserer middelaldrende damer. Ingen unge som går med det lenger. Hilsen mann 29. Anonymkode: 5df6b...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #18 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh... nei. Trange jeans signaliserer middelaldrende damer. Ingen unge som går med det lenger. Hilsen mann 29. Anonymkode: 5df6b...1b5 Og jeg er nettopp det; middelaldrende hehe.....er rett over 40....Så da dropper jeg tight jeans? Blir det feil med høyhalset? jeg elsker høyhalsede gensere under slik jakke som vist på bildet....men er jo ikke akkurat noe jeg viser frem på den måten. Men å gå med utringet topp på høsten føles veldig rart.....Litt oppkneppet skjorte heller...? Jeg vet virkelig ikke. Men stemmer for ankelboots, som en annen skrev, og styrer unna sneakers hvertfall..... Anonymkode: a844b...9d6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #19 Skrevet 11. august 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Og jeg er nettopp det; middelaldrende hehe.....er rett over 40....Så da dropper jeg tight jeans? Blir det feil med høyhalset? jeg elsker høyhalsede gensere under slik jakke som vist på bildet....men er jo ikke akkurat noe jeg viser frem på den måten. Men å gå med utringet topp på høsten føles veldig rart.....Litt oppkneppet skjorte heller...? Jeg vet virkelig ikke. Men stemmer for ankelboots, som en annen skrev, og styrer unna sneakers hvertfall..... Anonymkode: a844b...9d6 Jeg er mann på 35 og hater buksemoten på yngre damer som er nå. Anbefaler deg å ta på tighte jeans og ankelboots som du nevner her, det er en god kombo🙂 Anonymkode: 3585d...ded 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #20 Skrevet 12. august 2022 Han er sikkert hetro. Så kle deg feminint. Skjørt/kjole og strømper. Casual og ikke stivt eller slutty. Det visuelle er førsteintrykket. Hilsen mann. Anonymkode: 16850...27f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå