AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Del Skrevet 11. august 2022 Har fått anbefalt å spise hos Pincho nation. Ser at dette er en tapasrestaurant og lurer da på hvor mange retter man bør bestille og om man bestiller tre av samme rett om tre personer ønsker å spise det samme. Har aldri bestilt på tapasrestaurant før. 🙈 Anonymkode: cf39b...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Del Skrevet 11. august 2022 Jeg spør alltid servitøren. Fordelen med tapas er at man alltids kan bestille mer underveis. Anonymkode: 8860c...3d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chlypa Skrevet 11. august 2022 #3 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) De har meny på nett/appen, så bare å kikke på den Du får serveringsstørrelse, dvs en liten ting av hver, så det kommer litt an på - jeg er småspist så 2-3 retter er mer enn nok for meg, mens kjæresten min lett bestiller 12-15 retter. Det er ikke delbart med mindre man vil a en munnfull hver. Bortsett fra kebaben, den får du to av. Vil du ha mer så bestiller du bare mer. Endret 11. august 2022 av Chlypa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Del Skrevet 11. august 2022 Det er veldig små retter ja, tenk tapas. Fin plass hvis man ikke vet helt hva man er fysen på og vil prøve litt av alt, helt grei kvalitet på maten (ingen store kulinariske opplevelser med ekstreme teknikker, men ok mat som smaker digg). Prøv drinkene da, de er fantastiske! Selv spiser jeg sjeldent mer enn 3 retter, eksen kunne fint spise 8+. Man bestiller gjennom en app, hvis vi drar dit bestiller vi alltid en runde drinker, en runde småretter, en til runde småretter og til slutt dessert. Med påfyll av drinker inni der et sted. Appen legger sammen også betaler man på slutten uavhengig av hvor mange ganger man bestiller. Et hett tips hvis du ikke har barn: Dra på den på Theater hvis du er i Oslo. Jernbanetorget er alltid stappfull og av og til virker det som om gjennomsnittsalderen der er åtte år 😅 Anonymkode: b0c29...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Del Skrevet 12. august 2022 Det er lurt å spørre om antall. Noen ganger kommer det tre bacondadler, to kyllingvinger, men bare en ostebolle. Greit å vite om man skal dele, slik man kan bestikke dobbelt om noe kun er en. Anonymkode: bd1ad...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Del Skrevet 12. august 2022 On 8/11/2022 at 6:32 PM, AnonymBruker said: Jeg spør alltid servitøren. Fordelen med tapas er at man alltids kan bestille mer underveis. Anonymkode: 8860c...3d4 Det kan du da med andre retter også😂 Anonymkode: eb492...56b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Del Skrevet 12. august 2022 Spiste 4 retter og 2 desserter. Drinkene er goode! Anonymkode: 595a3...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 15. august 2022 #8 Del Skrevet 15. august 2022 Fire retter og en dessert. Drinkene er veldig gode! Prøv raspberry mojito. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #9 Del Skrevet 15. august 2022 PN er et barnslig konsept, maten er ok, men absolutt ingen kulinarisk opplevelse. Min barn elsker stedet pga stemningen og pop cornet. Drinkene er selvfølgelig himmelsk for barna. maten er ikke ment for å dele, jeg spiser tre- fire retter, barna spiser tre, og min mann spiser 8, kanskje. Anonymkode: 7e003...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå