Gå til innhold

Hvor mange ganger tok dere teoriprøven for klasse B?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tok teoriprøven i dag for første gang, jeg var LIVREDD ettersom jeg har lese, skrive & konsentrasjonsvansker. Har jobbet intensivt de siste 3-4 ukene med pensum, lydbok og prøver og klarte endelig å bestå i dag!!🥰 endte opp med 3 feil. ~  Fikk veldig enkle spørsmål på prøven.

Hvordan var det for dere? Fikk dere vanskelige spørsmål/måtte dere ta den flere ganger?

Endret av Heipådegådu
Skrevet

Husker ikke spørsmålene, men sto påførste forsøk, både på teori og oppkjøring.

Anonymkode: a20f4...6ff

• Liker 2
Skrevet

Holdt med et forsøk på både teori og oppkjøring.

• Liker 3
Skrevet
Bøtteballetten skrev (Akkurat nå):

Holdt med et forsøk på både teori og oppkjøring.

Hvordan var oppkjøringen? ~ jeg har enda ikke tatt den, må ha flere kjøretimer først 🥰

Gjest Hottentått
Skrevet

Gratulerer så mye! Bra jobba 🥰

Jeg bestod teorien første gang. Strøk én gang på oppkjøring. Dette er nå 12 år siden😄

Skrevet

Gratulerer! :) jeg stod på første forsøk, på lett-motorsykkel derimot strøk jeg en gang på teorien :) 

Anonymkode: b7d14...954

• Liker 1
Skrevet

Sto på 1. forsøk med 0 feil.  Var ett eller to spørsmål jeg var litt usikker på men gjetta riktig likevel😊 øvde på teori i ca 2 mnd før prøven. 

Anonymkode: 5c6e7...282

• Liker 1
Skrevet
Heipådegådu skrev (5 minutter siden):

Hvordan var oppkjøringen? ~ jeg har enda ikke tatt den, må ha flere kjøretimer først 🥰

Hadde en veldig grei sensor, så det var null stress. Det tåles noen småfeil uten at det blir stryk. Det går som regel bra. 😊

• Liker 1
Skrevet

Sto på første faktisk 😂😅 7/7 feil på teorien. Klarte ikke å svare på noen av spørsmålene på oppkjøringa, men sto likvel, siden jeg kjørte bra nok :) 

Anonymkode: 93e45...63a

• Liker 1
Skrevet

Sto på første forsøk, 0 feil. 

Anonymkode: 93f90...a28

• Liker 1
Skrevet

2 forsøk. Det første uten å ha lest, hadde vel en feil for mye tror jeg. Dette var den gangen det kunne være flere riktige svar på hvert spørsmål.

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Fem-seks ganger. Men opptaksprøven klarte jeg heldigvis på første forsøk.

Skrevet

Besto både teori og oppkjøring på første forsøk.

Anonymkode: 0f88e...d5f

• Liker 1
Skrevet

Tok teoriprøven og oppkjøringen på første forsøk, men strøk 3 ganger på teorien på mopedlappen to år tidligere.

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hadde 3 forsøk, på teorien før jeg bestod. Oppkjøringen bestod jeg ved første forsøk. 

Annonse
Skrevet

Teorien måtte jeg ta 3 ganger tror jeg, før jeg stod. Er ikke så flink teoretisk 😝

Oppkjøringen klarte jeg på første forsøk 😁

• Liker 1
Skrevet

Stod på begge første gang.  Kan legge til at jeg og hadde 35 kjøretimer på skole, ingenting hjemme/privat.

Anonymkode: 519b9...aed

• Liker 1
Skrevet

Klarte på første forsøk. Også oppkjøring. Anbefaler å investere i teoritentamen appen og ta prøvene mye. Jeg tok gjennomsnittlig 15-17 prøver i timen på dagtid i en uke og sto med 2 feil. På oppkjøring så husk å pust, di leter ikke etter perfekte sjåfør, bare kjør som du pleier så går det bra 👍snakk gjerne med sensor om alt mulig underveis så får det tankene bort fra nervøsiteten. Sensorene er eksperter på småprat 😂

Anonymkode: 9187d...90e

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke, 2-4 ganger tror jeg. Jeg slet med sosial angst og ble ufattelig stresset og fikk bare tullefeil. 

Ville likt å vite eksakt hvor mange jeg tok. Er det noen plasser man kan se hvor mange prøver man tok? 

Anonymkode: fccd8...3f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...