Hege q Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Hvis du skal date eller bli sammen med noen hva er dine krav? Min er, de må være respekterende, litt fin, litt klengete (eller ihvertfall vil snakke mye og henge sammen) ta vare på seg selv, loyal.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Oppegående. Anonymkode: b91c5...65e 1
Blåjojo Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Bortsett fra det helt åpenlyse med god hygiene, må de ikke røyke, ha god humor, være ærlig, omsorgsfull og ha et fornuftig forhold til alkohol. Pluss i margen om de liker å danse.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 De må være lett å snakke med og helst mer intelligent enn meg 🤓 Anonymkode: f738d...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Tja… Er i grunn ganske kresen, men ikke på grunn av spesifikke krav. Det viktigste for meg er vel kanskje at den han er som menneske matcher den jeg er som menneske. Grunnverdiene våre bør være like; han må ha et humanistisk grunnsyn, respekt for både levende vesener og jorda, trenger ikke være så materialistisk, like å leve rolig og i øyeblikket, ta vare på seg selv (hygiene og sunne aktiviteter), og gjerne være på det kreative spekteret (musikk og dans er gjerne velkommen!). Jeg er ikke en aktiv fester, og røyk/annen rus er ikke velkommen i et parforhold for meg. Han bør også ha et avklart og sunt forhold til alkohol. Ut over det bryr jeg meg ikke nødvendigvis om faktorer som alder, nasjonalitet, yrke, utseende så lenge utstrålingen og personen inni tiltrekker meg ☺️ Anonymkode: 96a88...463 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Han må kunne bli min beste venn og jeg må tenne på ham. Vi må ha det hyggelig og gøy sammen og han må være empatisk. Anonymkode: f37f8...d79 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 Må ha god kjemi og gode samtaler, ha en type humor og personlighet som matcher min, være fin å se på, selvstendig, hyggelig og snill, og passelig balanse mellom å ville tilbringe tid med meg og gi meg space. Anonymkode: ef18e...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 Ikke dømmende eller moraliserende. Liberal og åpen. Ung og vakker. Anonymkode: e447c...7b5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 Blåjojo skrev (3 timer siden): Bortsett fra det helt åpenlyse med god hygiene, må de ikke røyke, ha god humor, være ærlig, omsorgsfull og ha et fornuftig forhold til alkohol. Pluss i margen om de liker å danse. Hva betyr god hygiene? Anonymkode: 67861...e3f
Gjest Wrightandrong Skrevet 11. august 2022 #10 Skrevet 11. august 2022 For min del er jeg relativt åpen hva gjelder potensielle partnere. Bra folk kommer i mange ulike utgaver er min tankegang. Skal jeg trekke frem noe jeg uansett vil se etter, så vil jeg nok nevne empati, pålitelighet og vilje til å snakke både vanskelige og gøyale hendelser i samlivet.
Blåjojo Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva betyr god hygiene? Anonymkode: 67861...e3f Regelmessig dusj, hårklipp, samt stell av negler og evt. skjegg og bytte av klær.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #13 Skrevet 12. august 2022 For å fortsette å date en mann måtte det føles både trygt og hyggelig å være sammen med ham. En mann som fikk meg til å le mye var nærmest garantert ny date. (Her røk de fleste.) For å bli kjæreste måtte jeg utvikle litt kribling i magen i tillegg til at det var både trygt og hyggelig å være med ham. (Et nåløye fem menn har passert. ) For å forbli kjærester måtte de ikke endre seg til furtne, egoistiske og kjipe fyrer som ikke evnet å kommunisere på bra måte. (Kun han som ble og er ektemann som ikke har feilet for stort her, men jeg er der jeg skal være. Flere enn en trenger jeg ikke. ) Anonymkode: b2a48...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #14 Skrevet 12. august 2022 Blåjojo skrev (6 timer siden): Regelmessig dusj, hårklipp, samt stell av negler og evt. skjegg og bytte av klær. Hva er regelmessig dusj? beklager bare nysgjerrig Anonymkode: 67861...e3f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #15 Skrevet 12. august 2022 Oppegående, god hygiene, ha jobb, ha litt humor, være litt laid-back, være noenlunde ryddig, like å være ute blant folk. Og han må håndtere uenigheter på en god måte. Anonymkode: 11887...298
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #16 Skrevet 12. august 2022 Hege q skrev (16 timer siden): Hvis du skal date eller bli sammen med noen hva er dine krav? Min er, de må være respekterende, litt fin, litt klengete (eller ihvertfall vil snakke mye og henge sammen) ta vare på seg selv, loyal. Har krav men har vel innsett at man må fire på de når man møter noen man liker men så er d 1 ting som bryter med resten da må en jo vurdere om en kan leve med det da eller ikke Anonymkode: 8c807...7bb
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 12. august 2022 #17 Skrevet 12. august 2022 Mitt eneste krav til den jeg blir sammen med er at jeg er forelsket i ham og han er forelsket i meg.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #18 Skrevet 12. august 2022 Krav og krav.. Kan vel kalle det krav, siden det ikke kan fires på for min del. Så, god kroppshygiene, ryddig hjemme, like kinky og kåt, trofast, respektfull, trives på tur, ikke-røyker. Kjemi, utseende, humor, klesstil etc er jo og viktig, men vanskelig å definere og henger ofte sammen med attraksjon selv om jeg ikke har en fasit og en kryssliste på det. Anonymkode: 20c1a...ef7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #19 Skrevet 12. august 2022 At samtalen går godt, at vi møter hverandre intellektuelt, at han er fysisk aktiv, at han opptrer respektfult og vennlig ovenfor alt og alle, ingen gaming eller andre uvaner som stjeler mye tid, at han er opptatt av mat/vin og reise, at vi har samme verdisyn.. Og alt det opplagte, selvfølgelig. Ingen røyk eller snus, ingen vold, ingen manipulasjonsteknikker, god personlig hygiene, styr på økonomien, og så videre... (har vært gift med han i 15 år nå 😅) Anonymkode: 25df0...f65 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #20 Skrevet 12. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva er regelmessig dusj? beklager bare nysgjerrig Anonymkode: 67861...e3f Det er dusjing med samme tidsintervall mellom. Det er en del dumminger som tror regelmessig betyr ofte, men det gjør det altså ikke. Den første hver måned er fortsatt regelmessig. Anonymkode: 03434...75b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå