Gå til innhold

Skulle du ønske at de seksuelle følelsene dine forsvant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg ikke hadde seksuelle følelser og at jeg ikke hadde et sexorgan. At jeg ikke kjente på at jeg ville ha sex eller onanere. 

Jeg syns det er vanskelig og slitsomt og tenker at livet hadde vært bedre uten. Jeg tror vi mennesker hadde vært bedre mennesker også. 

Hva tenker du? Det vil ikke være noe man hadde savnet siden man ikke ville føle på disse følelsene i det hele tatt. 

Eller må vi ha seksuelle følelser for å føle kjærlighet? 

Anonymkode: 2c1b2...758

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke vært foruten min seksualitet. Sex er på en måte mitt fysiske og mentale pauserom i forhold til å være så flink og fornuftig. Livet mitt er så mye av det. Det er plikter og ansvar hele tiden, bortsett fra angående sex. Da kan jeg bare slippe det nytende primitive i meg løs, og det er fantastisk. Akkurat der og da er jeg kun hud, nytelse og pust, og det er for min del absolutt nødvendig å ha et slikt felt i livet som pusterom. 

Anonymkode: 3a13a...4c9

• Liker 1
Skrevet

Det er jo fint når det funker og det er bra. Men det er jævlig mye lidelse som har kommet av det også. Mest mannlig seksualitet dessverre.

Anonymkode: 6ceb0...140

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er jo fint når det funker og det er bra. Men det er jævlig mye lidelse som har kommet av det også. Mest mannlig seksualitet dessverre.

Mener du at om menn ikke hadde seksualitet, så ville verden vært et bedre sted å bo. Ingen behov for voldtekt og annen lidelse? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville absolutt ikke vært foruten min seksualitet. Sex er på en måte mitt fysiske og mentale pauserom i forhold til å være så flink og fornuftig. Livet mitt er så mye av det. Det er plikter og ansvar hele tiden, bortsett fra angående sex. Da kan jeg bare slippe det nytende primitive i meg løs, og det er fantastisk. Akkurat der og da er jeg kun hud, nytelse og pust, og det er for min del absolutt nødvendig å ha et slikt felt i livet som pusterom. 

Men om du ikke visste om sex, så har man mange andre ting som gir glede og nytelse også? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men om du ikke visste om sex, så har man mange andre ting som gir glede og nytelse også? 

Visste jeg ikke om sex ville jeg selvfølgelig ikke tenkt på sex. Det sier seg selv. Tråden spør imidlertid om hva visst mine seksuelle følelser forsvant. Ingenting som ikke var der allerede kan forsvinne. Isåfall har det bare aldri eksistert.

Joda mye som gir meg glede og nytelse utover sex, men ingen av de tingene på en like primitivt forløsende måte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skulle ønske at jeg ikke hadde seksuelle følelser og at jeg ikke hadde et sexorgan. At jeg ikke kjente på at jeg ville ha sex eller onanere. 

Jeg syns det er vanskelig og slitsomt og tenker at livet hadde vært bedre uten. Jeg tror vi mennesker hadde vært bedre mennesker også. 

Hva tenker du? Det vil ikke være noe man hadde savnet siden man ikke ville føle på disse følelsene i det hele tatt. 

Eller må vi ha seksuelle følelser for å føle kjærlighet? 

Ser ikke helt problemet. Føler null stress eller ubehag ved denne type følelser 💃🏼
Er ikke akkurat noe jeg savner eller går rundt å tenker på når jeg ikke har det.

Godt og morsomt med sex, men er liksom ikke mer en det🤷🏼‍♀️
Virker som om noen legger veldig mye i sex. Det skjønner jeg må være stressende.

Anonymkode: f0b11...64e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mener du at om menn ikke hadde seksualitet, så ville verden vært et bedre sted å bo. Ingen behov for voldtekt og annen lidelse? 

Vet ikke. Enkeltmennesker har jo som oftest glede av seksualiteten sin. Men ja, enormt mange som har blitt voldtatt, solgt, utnyttet, mishandlet på grunn av at menn vil ha sex. Det er trist å tenke på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke. Enkeltmennesker har jo som oftest glede av seksualiteten sin. Men ja, enormt mange som har blitt voldtatt, solgt, utnyttet, mishandlet på grunn av at menn vil ha sex. Det er trist å tenke på.

Tenker også på pedofile... De skader så mange... 

Skrevet

Jeg har stor glede av min seksualitet selv om jeg ikke har hatt sex med noen andre på 2 år. Gleder meg til det skjer. I mens nyter jeg sex på egenhånd.

Kvinne 50+

Anonymkode: 1bba1...2f4

Skrevet

Jeg har også stor glede av min seksualitet og ville ikke vært foruten.

Anonymkode: fcc55...18d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...