Gå til innhold

Trenger tips til gardiner som ikke koster så mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei tv-stue med ikke mindre enn 7 vinduer på rekke og rad (de er av mindre størrelse enn vanlige vinduer, samtidig større enn sånn typ kjellerstue-vindu, store nok til at jeg har planter i vinduskarmene)+1 vindu av vanlig størrelse. Så jeg trenger ganske mange fag med gardiner……de som henger der nå er lyse, og jeg kjøpte de på salg da vi kjøpte huset for 18 år siden

Nå så har det kommet ønske fra ungdommen i huset om mørkere gardiner (men må ikke være lystette) pga gjenspill fra lyset ute i TV-en. I tillegg kunne jeg gjerne tenkt meg ei endring selv etter 18 år.

Her så har vi bare Kid og Princess, og det kommer til å bli dyrt da de ikke akkurat er så billige på gardiner. Har aldri nett-shoppet gardiner før, men tror jeg må gjøre det nå

Noen som har noen tips og anbefalinger til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk Europris. Der har de mye billige gardiner. 

• Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Kanskje Spar kjøp? De har ganske rimelige gardiner som ser greie ut.

Skrevet
skruf skrev (9 minutter siden):

Vi har ei tv-stue med ikke mindre enn 7 vinduer på rekke og rad (de er av mindre størrelse enn vanlige vinduer, samtidig større enn sånn typ kjellerstue-vindu, store nok til at jeg har planter i vinduskarmene)+1 vindu av vanlig størrelse. Så jeg trenger ganske mange fag med gardiner……de som henger der nå er lyse, og jeg kjøpte de på salg da vi kjøpte huset for 18 år siden

Nå så har det kommet ønske fra ungdommen i huset om mørkere gardiner (men må ikke være lystette) pga gjenspill fra lyset ute i TV-en. I tillegg kunne jeg gjerne tenkt meg ei endring selv etter 18 år.

Her så har vi bare Kid og Princess, og det kommer til å bli dyrt da de ikke akkurat er så billige på gardiner. Har aldri nett-shoppet gardiner før, men tror jeg må gjøre det nå

Noen som har noen tips og anbefalinger til meg?

Kid og princess er egentlig ikke så dyre sett opp mot meterprisen du måtte ha betalt for å sy selv. Og de har ofte tilbud. Vent noen uker, så finner du gardiner på 50%. Og husk at det vanligvis er et par i pakken. For mørklegging kan også rullgardiner være fint.

Anonymkode: 6d017...a44

• Liker 3
Skrevet

Kjøper ofte gardiner på tilbud, blir oftest Kid fordi jeg syns de gardinene er fine og har bra kvalitet. Jysk har jeg ikke sjekket opp prisen på, men kan jo hende det er noe der som kan funke også?

• Liker 2
Skrevet

Takk for mange tips :) skal ta meg en runde innom nettsidene å sjekke 

Rullegardiner utgått dessverre pga vinduene står tett i tett. Og jeg tror det ville blitt dyrt 

Skrevet (endret)

Jysk, Europris og eventuelt Rusta ☺️ Ellers har både Princess og Kid ofte -50% rabatt på gardiner, så du kan følge med kampanjer på deres nettsider!

Edit: jeg ser at Kid har en del tilbud på gardiner nå, så verdt å ta en titt der!

Endret av Sheik
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...