AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Del Skrevet 11. august 2022 Låner en kontinuerlig glukosemåler. Fått varsel om lav glukose, 3,2. Bør jeg gjøre noe med det? Føler meg ikke dårlig. Har ikke diabetes (som jeg vet om). Anonymkode: 85cc7...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Del Skrevet 11. august 2022 Da spiser du litt🙄 Anonymkode: 69b90...705 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da spiser du litt🙄 Anonymkode: 69b90...705 Ja, men jeg kan jo ikke spise hele tiden. Jeg hadde ikke visst om at jeg hadde lavt blodsukker engang om ikke det var for måleren. Er verdien veldig lav? Anonymkode: 85cc7...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 11. august 2022 #4 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men jeg kan jo ikke spise hele tiden. Jeg hadde ikke visst om at jeg hadde lavt blodsukker engang om ikke det var for måleren. Er verdien veldig lav? Anonymkode: 85cc7...3f4 Du er kanskje vant med å ha litt lave blodsukkerverdier, da merker du det kanskje ikke så godt. Ta deg gjerne et glass melk, juice eller brus (drikke med sukker). Det virker raskt. Hilsen en med 18-års erfaring som diabetiker 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Del Skrevet 11. august 2022 Dersom du ikke har diabetes så regulerer kroppen glukoseverdiene selv. Folk som faster har lavere verdier uten at det er farlig. Hypoglykemi er glukose under 2,5. Men det er et ledd i en diabetesdiagnose. Dersom du måler for høye verdier i tillegg så tar du kontakt med lege med en gang. Anonymkode: 52cb9...c64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dersom du ikke har diabetes så regulerer kroppen glukoseverdiene selv. Folk som faster har lavere verdier uten at det er farlig. Hypoglykemi er glukose under 2,5. Men det er et ledd i en diabetesdiagnose. Dersom du måler for høye verdier i tillegg så tar du kontakt med lege med en gang. Anonymkode: 52cb9...c64 Ja, våknet i natt og sjekket av nysgjerrighet og nå sier den bare LO. Det er sikkert vanlig for meg da. Anonymkode: 85cc7...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Del Skrevet 12. august 2022 Har googlet litt og det er nok bare det at jeg har ligget på den i natt. Anonymkode: 85cc7...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Del Skrevet 12. august 2022 Hvorfor låner du den om du ikke tror du har diabetes? Har du hatt høye verdier? Anonymkode: 4e017...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor låner du den om du ikke tror du har diabetes? Har du hatt høye verdier? Anonymkode: 4e017...6de Forskningsprosjekt. Anonymkode: 85cc7...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. august 2022 #10 Del Skrevet 12. august 2022 Har du lavt blodsukker, spiser du noe som f eks sjokolade eller annet med mye karbohydrater. Er du virkelig redd for blodsukkeret ditt, får du deg en legetime. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #11 Del Skrevet 12. august 2022 Honey Dew skrev (38 minutter siden): Har du lavt blodsukker, spiser du noe som f eks sjokolade eller annet med mye karbohydrater. Er du virkelig redd for blodsukkeret ditt, får du deg en legetime. Satser på at det er sensoren som bruker litt tid på å kalibreres Hvis det vedvarer så får jeg heller ta det videre. Anonymkode: 85cc7...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #12 Del Skrevet 12. august 2022 Hvis det er den sensoren jeg tror det er, er den ikke nevneverdig nøyaktig, +-2. Har diabetes og måtte bytte til en annen sensor pga kontinuerlige feilmålinger. Anonymkode: 2b237...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #13 Del Skrevet 12. august 2022 Alle reagerer forskjellig. Jeg har selv diabetes type 1, og smertegrensen min ligger på 3,4. Jeg kan gå lenge med 3,7 uten at det er krise, men fra 3,4 og under, da begynner svettingen, hjertebanken og jeg blir ukonsentrert. Vanlige verdier er mellom 4,0 og 8,0. Men er du vant med å ligge lavt, så vil ikke dette være krise for deg. Men jeg vil tippe du merker det når du kommer under 3? Og da trenger du påfyll. Anonymkode: 0f2ac...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå