AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Jeg ble smittet med klamydia av min tidligere kjæreste i desember, men oppdaget det nå nylig. Han var utro og jeg kastet han ut! Han har ikke hatt noen symptomer selv, men da jeg oppdaget det gav jeg selvfølgelig beskjed til han, og han testet seg og fikk negativt svar! Han sendte meg skjermbilde av svaret fra Helse Norge, så jeg vet at han testet negativt . Han er den eneste jeg har hatt sex med uten kondom, så det er han som smittet meg. Han har fortalt meg at han har fått diverse cellegiftbehandlinger siden vi hadde sex, fordi han har hatt kreft. Jeg tenker at kanskje disse behandlingene har tatt knekken på klamydia? Er det noen som vet dette? Anonymkode: 22744...457
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Når tester han seg? Etter deg? Vedder på at han har tatt en kur uten å si noe til deg. Størst sannsynlighet for at han lyver. Anonymkode: 82539...b89 5 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når tester han seg? Etter deg? Vedder på at han har tatt en kur uten å si noe til deg. Størst sannsynlighet for at han lyver. Anonymkode: 82539...b89 Han testet seg dagen etter at jeg ga han beskjed. Han nekter for at han har fått noe behandling for klamydia, og har også sagt at jeg kan få lese journalen hans inne på Helse Norge. Ts Anonymkode: 22744...457
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Hvis han har blitt behandlet med antibiotika for noe som helst i den perioden, feks halsbetennelse eller noe sånt, kan det kanskje ha tatt knekken på klamydiaen? Eller at du ble smittet av noen andre tross kondombruk, kondom er jo ikke 100% sikker hele tiden. Jeg ville sagt fra om dette til legen. God bedring, håper du blir kvitt det fort og smertefritt Anonymkode: e4c4d...15a 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Han testet seg dagen etter at jeg ga han beskjed. Han nekter for at han har fått noe behandling for klamydia, og har også sagt at jeg kan få lese journalen hans inne på Helse Norge. Ts Anonymkode: 22744...457 Da ville jeg ha lest journalen, tipper han bare lyver 😂 Anonymkode: 873f7...d46 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg ble smittet med klamydia av min tidligere kjæreste i desember, men oppdaget det nå nylig. Han var utro og jeg kastet han ut! Han har ikke hatt noen symptomer selv, men da jeg oppdaget det gav jeg selvfølgelig beskjed til han, og han testet seg og fikk negativt svar! Han sendte meg skjermbilde av svaret fra Helse Norge, så jeg vet at han testet negativt . Han er den eneste jeg har hatt sex med uten kondom, så det er han som smittet meg. Han har fortalt meg at han har fått diverse cellegiftbehandlinger siden vi hadde sex, fordi han har hatt kreft. Jeg tenker at kanskje disse behandlingene har tatt knekken på klamydia? Er det noen som vet dette? Anonymkode: 22744...457 Klamydia kan også smitte ved oralsex, via hender eller sexleketøy. https://sexogsamfunn.no/sykdommer/seksuelt-overforbare-infeksjoner/klamydia/ Du har gitt han beskjed, du trenger ikke tenke mer på han. Nå må du gi beskjed til dine andre intime kontakter også. Anonymkode: 1a023...425 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Klamydia kan også smitte ved oralsex, via hender eller sexleketøy. https://sexogsamfunn.no/sykdommer/seksuelt-overforbare-infeksjoner/klamydia/ Du har gitt han beskjed, du trenger ikke tenke mer på han. Nå må du gi beskjed til dine andre intime kontakter også. Anonymkode: 1a023...425 Selvfølgelig😊 Ts Anonymkode: 22744...457
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 Må være veldig flaut å skylde på eksen så viser det seg at han ikke har det, eller har hatt det 🤣 Som andre her påpeker, selv om du har hatt beskyttet sex så er det ingen garanti, og hvem suger kuk med kondom på? Tror du skal sende den eksen en melding og beklage deg. Men det er du vel for stolt til? Anonymkode: a6103...c20 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 Klamydia kan fint gå over av seg selv, så forstår ikke hvorfor du skal mistro han. Anonymkode: ff7aa...5cb 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #10 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må være veldig flaut å skylde på eksen så viser det seg at han ikke har det, eller har hatt det 🤣 Som andre her påpeker, selv om du har hatt beskyttet sex så er det ingen garanti, og hvem suger kuk med kondom på? Tror du skal sende den eksen en melding og beklage deg. Men det er du vel for stolt til? Anonymkode: a6103...c20 Har ikke sugd på noe eller hatt meg med andre enn han uten kondom de siste 10 årene. Ts Anonymkode: 22744...457
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #11 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke sugd på noe eller hatt meg med andre enn han uten kondom de siste 10 årene. Ts Anonymkode: 22744...457 Tror du skal lese hva jeg skrev en gang til. Kort oppsummert. Kondom er ingen 100% garanti.. Og du har skrevet at du har hatt sex med andre. Anonymkode: a6103...c20
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #12 Skrevet 11. august 2022 Du sier jo at han var utro. Klart han hadde klamydia på et tidspunkt. Cellegift tar ikke klamydia, kun antibiotika. Han hadde nok klamydia i fjor høst og fått utskrevet antibiotika av en lege uten test. Det gjørs ofte hvis en partner (altså den han var utro med) har påvist klamydia. Anonymkode: de6a7...496
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #13 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du sier jo at han var utro. Klart han hadde klamydia på et tidspunkt. Cellegift tar ikke klamydia, kun antibiotika. Han hadde nok klamydia i fjor høst og fått utskrevet antibiotika av en lege uten test. Det gjørs ofte hvis en partner (altså den han var utro med) har påvist klamydia. Anonymkode: de6a7...496 Jeg fikk påvist klamydia denne uken og oppdaget at han var utro før jul, men siden jeg ikke fikk symptomer før nå så har jeg ikke testet meg før. Ts Anonymkode: 22744...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå