AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Overtar et hus med dårlig inngangsparti og vi vil bygge nytt. Utfordringen er at foran huset er det lite plass til noe særlig størrelse på inngangspartiet, mens rundt hjørnet kan vi bygge ganske stort slik at vi også får stort garderoberom tilknyttet. Vi er 6 i huset pluss hunder så ser for meg at det hadde vært greit med grovgang, men jeg er redd det blir rart med to innganger? Tenker at besøkende naturlig vil bruke hovedinngangen da denne er på husets fremside. Hva tenker dere? Anonymkode: e4ae1...051
Brunhilde Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Jeg tenker at det er litt som det var i "gamle dager", da noen gikk kjøkkenveien og andre brukte hoveddøren. Jeg har venner som bor i et eldre hus med slik løsning, og det virker helt fint! 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Det er vel ikke så rart? kjør på! Anonymkode: e3a30...6a0
cassio Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Det er ikke uvanlig at eneboliger har to innganger, den ene gjerne tilknyttet vaskerommet. Ikke noe rart med det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Skrevet 11. august 2022 Jeg tenker det er en fin løsning. Den lille trange inngangen kan bli en koselig inngang med speil og stumtjener. Den nye inngangen på baksiden kan bli en praktisk inngang, med stor garderobe, skotørker og skitne støvler. Bonus hvis det er lett tilgang på vaskerom og toalett. Anonymkode: 84b91...745
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 Det er da helt normalt? Veldig vanlig med inngang utenfra til typ vaskerom, grovgang, etc? Det har vi, og hva er rart med det? Besøk kommer inn hovedinngangen, vi går inn vaskeromsveien når vi kommer skitne og våte hele gjengen. Anonymkode: 6536c...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå