Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av MiaBello
Redd for å avsløres
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må velge hvor han legger innsatsen. Det er IDIOTISK av han å vanne gresset så jævlig hos henne når han ikke vet hva han føler for deg. Han burde kutte ned på kontakt med henne.

Deltar han med yngste?

Anonymkode: 35d9b...787

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Endret av MiaBello
Skrevet
MiaBello skrev (4 minutter siden):

Takk ❤

Jeg er enig.... jeg tror rett og slett ikke at han ser at han "vanner gresset" for mye der fordi han overbeviser seg selv  og prøver overbevise meg om at de bare er venner og han bare svarer på henvendelser sporadisk. Men det er MYE. Og jeg er ikke en sjalu type... 

Han er veldig delaktig med minstemann, heldigvis.

Og ser i høyeste grad meg også. Spesielt fysisk. Kommer med kompliment,  tar på, koser med meg og tuller, vil holde rundt , vil ha sex..... men alt dette  - om han ikke hadde hatt følelsene for meg, ville han ikke da i større grad trukket seg unna meg ?! 

Jeg forvirret så jævelig 😞

Er faktisk ikke sikker han vanner gresset et annet sted ts, kan være han heler har en god venn i henne og de begge går gjennom noe av det samme. Men for deg ser det ut som "vanning av gress", fordi det er en kvinne og du har problemer i forholdet ditt med din mann. 

Om mannen din sier han er deprimert, og igjen har et stressende liv dabber sexlivet fort ut. det er vanlig. Mye stress over tid skaper misnøye. lite sex, lite nærhet og kos - som kan komme av stress og depresjon. kan fort gjøre at en tenker en har et problem i forholdet. når forholdet egentlig bare mangler at dere begge har det bedre, bedre utgangspunkt for å ta vare på hverandre. 

At han ikke føler følelser for deg kan også være depresjon, da mister en følelser.

Om dere har god sex, nærhet igjen så er det bare bra ts. Ikke gjør det til et problem.

Du må stole på mannen din når han sier du skal slappe av, og gi det tid.

Anonymkode: 126bf...0b6

• Liker 2
Skrevet

Tipper han enten har vært utro og/ eller fantaserer om henne.

Anonymkode: 3756b...465

Skrevet (endret)

...

Endret av MiaBello
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Endret av MiaBello
  • Hjerte 2
Skrevet

Dere bør hente hjelp utenfra. Dette er ikke normalt. Å få oppsving i sexlivet er vanlig hvis partner er emosjonelt/ fysisk utro. Det er han som har en relasjon som truer parforholdet, det er ikke din usikkerhet som er det største problemet her. 

Anonymkode: dc7f5...ad5

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener også dere trenger hjelp utenfra. Det virker ikke helt riktig av ham å be deg slappe av og vente, når du potensielt venter på et brudd. Selvfølgelig er dette stressende for deg! Hvis dere ikke ønsker et brudd må dere jobbe for forholdet. Jeg tviler på at følelsene kommer tilbake helt av seg selv. Jeg forstår veldig godt at du føler deg truet av denne kvinnen. Dere skal ha lov til å ha venner av motsatt kjønn, men det kan være vanskelig, særlig når forholdet deres vakler litt for tiden. Det er ikke sikkert han er utro, men det kan tenkes det er en form for mikroutroskap. At de deler private tanker, kanskje uttrykker følelser for hverandre og lignende. Det behøver ikke bety at han vil ut, men kanskje at han kjenner på at det mangler noe og at han velger å få det han mangler fra henne framfor å jobbe sammen med deg for at dere begge skal få det dere trenger fra hverandre. Dere må snakke skikkelig sammen og igjen vil jeg anbefale å søke hjelp utenfra slik at dere kan forstå hverandre bedre og få noen hjelpemidler til å finne tilbake til hverandre og til å søke innover i ekteskapet, og ikke utover. 

Anonymkode: 33bbd...28d

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke altså men.... det er ikke sikkert han er utro, men det kan være han er betatt. Når man blir betatt og småforelska i noen andre så overskygger det de dypere følelsene han har for deg. Og det kan hende han ubevisst kjenner på dårlig samvittighet, og derfor koser og klemmer ekstra mye på deg for å kompensere.

Synes det er rimelig at du kan be han om å ta en pause i den venninne-relasjonen til dere har fått det bedre sammen.

Anonymkode: 8a0ca...0e8

• Liker 1
Skrevet
MiaBello skrev (1 time siden):

Det kan være... i og med intuisjonen min har vært så sterk her og jeg ikke har følt det pr nå ikke har vært fysisk utroskap, så velger jeg forsette tro det.

Men jeg frykter at han har følt på begjær og forbudte følelser.. pg at det har skremt han opp.. det kjenner jeg på. Og der gjør vondt i meg når de skriver.. jeg føler jeg har fått meg en konkurrent .. at vi er "tre i rommet". Han ser det ikke sånn..... 

Heldigvis er jeg trygg i meg selv. Jeg ser jeg er tiltrekkende og flott (flottere objektivt sett) enn henne.. jeg forstår det er patetisk å dra fram og kanskje ikke betyr så mye i denne sammenhengen, men for meg har det nå vært en trøst i det vonde. 

Ei dame som booster egoet til en mann går mannen tilbake til for mer. Det er avhengighetsskapende. De fleste elskerinner er uansett mindre attraktive enn dem menn har hjemme. Prins Charles og Diana?? Selv de hotteste damen blir utsatt for utroskap. Elskerinnen trykker på de rette knappene.

Det er dessverre slik at ei dame som ønsker fiske en mann ut av et forhold ofte klarer det. Ved å lytte til han, vise forståelse, fortelle han hvor flink og kjekk han er, smile til han og pleie egoet hans. Han føler seg attraktiv igjen. Noe han kanskje ikke har følt på lenge. Når hun gjør dette lenge nok er hun hans.

Det er ikke sikkert denne kollegaen ønsker et forhold til din mann, men det virker som han er klar for å bli plukket av ei annen dame som dekker et behov??

Anonymkode: 52cf7...7e2

• Liker 1
Skrevet

Tenker det er risikabelt av ham å la forholdet med henne være noe mer en strengt kollegialt. Vi mennesker er slik at vi dras mot de som bekrefter oss. Hun gjør det, og hun er " ny". Det er fullt mulig at ingenting foregår, men det kan så alt for lett endres. Dere må faktisk prate om dette, før grensen for " vennskap" passeres.

Anonymkode: 0e695...576

• Liker 1
Skrevet

Tråden blir stengt ettersom TS har valgt å fjerne tittel samt HI. 

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...