Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ønsker fjerne dette innlegget.

Endret av Dame19919
Fjerne innlegget.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen som kan svare 100% sikkert på, men jeg hadde vært forberedt på det verste ❤️ Blødninger med klumper + smerter er et dårlig tegn. Om det hadde vært blødning uten smerter, eller smerter uten blødninger ville jeg vært mer optimistisk. Masse lykke til hos legen. Håper du får en ultralyd, slik at du får svar med engang. 

Jeg opplevde det samme i vinter, men jeg var i uke 12. Det startet med at jeg blødde litt, og 12-13 timer senere kom alt ut. Jeg var til legen, men de mente det ikke var nødvendig med UL, så jeg tok en privat og fant ut at fosteret hadde dødt i uke 8. 

Anonymkode: 456b5...cd1

Skrevet

Når hadde du sist samleie? Kan komme av det.. Ser ut til at det er for lite blid til en SA

Anonymkode: 0b901...b9b

Skrevet

Jeg vil ikke bekymre deg, men det startet sånn for meg da jeg oppdaget at jeg hadde en graviditet utenfor livmoren. Med det sagt har jeg blødd og hatt smerter i vellykkede svangerskap også, men aldri samtidig.

Syntes ikke mine symptomer stemte med et svangerskap utenfor livmoren når de beskrev smerter, men det var altså det. Veldig fint at du er i kontakt med lege, men håper de henviser til ultralyd. Legen min tok bare blodprøver for å måle HCG, som steg veldig lite, men gjorde ingenting med det.

Bestilte time privat og fikk nyheten der.

Anonymkode: 4863c...493

Skrevet

Kanskje du kan legge til en liten advarsel i overskriften om bilder?

Anonymkode: 83ad8...f95

• Liker 5
Skrevet

Begynte slik hos meg. Hadde blødninger noen dager før jeg spontanaborterte. 

Anonymkode: cd833...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...