ekkoet Skrevet 12. august 2022 #21 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis personen bruker den mye så er 2000 kr lite å betale i året. Anonymkode: 80200...899 Hvis du har 2 14-åringer som allerede eier hver sin sykkel og plutselig må ut med 4000+ i året ekstra så vil det være mye penger for mange.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #22 Skrevet 12. august 2022 ekkoet skrev (4 timer siden): Hvis du har 2 14-åringer som allerede eier hver sin sykkel og plutselig må ut med 4000+ i året ekstra så vil det være mye penger for mange. Helt enig. El-sparkesykkel burde forøvrig være helt unødvendig for et barn som har vanlig sykkel. Anonymkode: 9f5b8...09f
Gjest Peanut Skrevet 12. august 2022 #23 Skrevet 12. august 2022 Er det noen som har sjekket hvor mange ulykker det er med leide elsparkesykler vs eide elsparkesykler? <_< (Det er jo ikke bare å stå på en elsparkesykkel og kjøre fra A til B, man MÅ JO følge med på trafikkbildet OG veien OG følge trafikkreglene Jeg mener faktisk at man ikke har noe på en elektrisk dings å gjøre om man ikke gjør dette). Jeg kommer nok for øvrig til å betale forsikring, men ikke om det blir 5k kr +
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #24 Skrevet 12. august 2022 Med alle dødsulykkene og andre ulykker der folk skader seg, forstår jeg ikke at noen i det hele tatt vurderer å la barna sine få en slik maskin. Anonymkode: b2ca4...8f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå