Gå til innhold

Får ikke orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg får aldri orgasme til tross for bra selvstendig, null smerter og mye onanering. Er single og redd ingen da vil være sammen med meg :-( 

Anonymkode: f22d5...9cc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å joda, jeg vil ha en kvinne som onanerer flere ganger om dagen❤️

Orgasmeproblemer er det mange som har.. men de jeg har skrevet/pratet med forstår ikke hvorfor orgasmen inntreffer. De bare slår seg til ro, med at det er flere som sliter.. For litt siden ga jeg en kvinne et råd, hun ble hoppende glad for at hun fikk sin første G-punkts orgasme i en alder av 40 år. Nå klarer hun nesten ikke la være å onanere, og er spent om det fungerer i sexen.. Jeg blir jo nesten like glad, for jeg unner virkelig alle kvinner å få sine orgasmer.. for det skaper så mye glede🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei 

Jeg får aldri orgasme til tross for bra selvstendig, null smerter og mye onanering. Er single og redd ingen da vil være sammen med meg 😞

Snakk med legen og en sexolog

Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Å joda, jeg vil ha en kvinne som onanerer flere ganger om dagen❤️

Orgasmeproblemer er det mange som har.. men de jeg har skrevet/pratet med forstår ikke hvorfor orgasmen inntreffer. De bare slår seg til ro, med at det er flere som sliter.. For litt siden ga jeg en kvinne et råd, hun ble hoppende glad for at hun fikk sin første G-punkts orgasme i en alder av 40 år. Nå klarer hun nesten ikke la være å onanere, og er spent om det fungerer i sexen.. Jeg blir jo nesten like glad, for jeg unner virkelig alle kvinner å få sine orgasmer.. for det skaper så mye glede🥰

Hva var dette rådet?? 🤗

Anonymkode: 9d407...da3

• Nyttig 1
Skrevet

Bruker du vibrator? Eller bare hendene? Bruker du dusjhode?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva var dette rådet?? 🤗

Anonymkode: 9d407...da3

Det var vel ikke ment som et råd, men heller at det finnes håp og hjelp til det meste. Alt kan trenes og læres😊

• Liker 1
Skrevet
Sofakona skrev (16 timer siden):

Bruker du vibrator? Eller bare hendene? Bruker du dusjhode?

Jeg har prøvd alt. Sikkert onanering 3 ganger om dagen i snitt. Bruker vibrator, dusjhode. Whatever. Har prøvd "alt". Funker ikke uansett hva jeg gjør. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 12.05):

Hei 

Jeg får aldri orgasme til tross for bra selvstendig, null smerter og mye onanering. Er single og redd ingen da vil være sammen med meg 😞

Du skriver at du er singel, har du vært i forhold med en partner så hadde det kanskje enklere å utforske. Har du vært i forhold?, har du vært skikkelig forelsket i noen du har virkelig stolt på? Mangel på orgasme kan vel være en nedsatt nytelse og skape litt fustrasjon også til en partner, men rart om du ikke finner en partner "bare" på grunn av manglende orgasme. Har det vært opplevelser i oppvekst som kanskje hindrer deg slikt som misbruk eller har en familie som bare ikke snakker om sex osv? Kanskje snakke med en sexolog, prøve en annen setting slikt som utendørs, annet kjønn eller se om du kan finne noen og bli med på en trekant. Ikke gi opp ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 12.05):

Hei 

Befriende at noen tør innrømme dette, det gjelder nok langt flere enn man tror.

Jeg tror mye av hemmeligheten sitter i hodet. Man må klare å gjøre seg «mentalt kåt» før man begynner å «massere». Bruk tankene og drømmene og tenk på hvordan du ønsker å bli befølt og etterhvert mer. Nekt deg selv å onanere før du har veldig lyst.

Anonymkode: 4b678...c64

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg slet selv med orgasme. Jeg fikk ikke min første orgasme før jeg var 21-22 år. Husker sååå godt følelsen av at noe er galt med meg. Tro meg, det er vanligere enn man tror. Jeg womanizer, og senere we-vibe når jeg fikk meg kjæreste. 

Jeg har alltid vært åpen med partnerens mine om at jeg ikke får orgasme med penetrering og fingring. Har alltid vært tydelig på at samleie er godt, og at orgasme ikke er viktig for meg. Har alltid sagt det tidlig i forholdet, mest for at de ikke skal føle at ikke gjør en bra nok jobb i senga. Dette har alle respektert, og har aldri vært noe problem. Nå er bruker jeg av og til womanizer og we-vibe med i samleie, og jeg får orgasme nesten hver gang! 

Finn deg en mann/dame som klarer å slippe egoet sitt, og heller hjelper deg å finne din egen måte å få nytelse og orgasme på! ❤️

Endret av Haapefull
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg spør selv om du har testa "alt".. prøvd slik womanizer? har hørt fra flere at det skal være så bra. Men nå er jeg mann og har ikke mulighet til å prøve selv, så har ikke peiling lol. Jeg har og hørt at for noen er det bare slik, og at 10% av kvinner går gjenom livet uten orgasme. Men vet ikke om det er sant.

• Liker 1
Skrevet

Det høres nesten ut som om du jager etter orgasme, ogn personlig får jeg ikke orgasme om jeg stresser med det. 

Ro ned, ikke tenk så mye på det. Nyt det du gjør. Forhåpentligvis er det jo godt, selv om orgasmen uteblir? 

Skrevet

Jeg brukte over 4 år før jeg fikk min første orgasme. Tror ikke vi er alene. 😉

Enig med SlemUlv om det med å ikke jage etter orgasmen. Det har ødelagt mye for meg. Senk skuldrene, gjør det du synes er godt - ikke det du har lest/hørt at andre liker. For min del hjelper det mye å være klar mentalt og også legge merke til hva det egentlig er som tenner meg. Det er jo individuelt. En annen "feil" vi har gjort, er at stimuleringen er for "hard". Lette, flyktige berøringer fungerer bedre for meg enn faste. Men det er også individuelt. Prøv å endre trykket, hastigheten, tidspunktet på døgnet, hvor du berører osv. Finn det du liker og kos deg med nysgjerrighet og lave skuldre.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...