G.A. Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Jeg har endelig funnet en flott kjole til julebordet, men vet ikke hvilken farge jeg skal velge på strømpebuksen. Er alltid i tvil om dette, og bommer somregel. Tenkte dere her kanskje kunne hjelpe. Kjolen er mørk brun, lengden er til knærne. Skal ha sorte sko med stropper og spisse hæler.. Burde jeg bruke hudfarget strømpebukse til dette? Eller kanskje helt sort? Eller netting Er jo så vankelig å finne en hudfarget som verker en for mørk eller for lys.. Jeg trenger hjelp!
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Jeg ville valgt en lys hudfarget strømpebukse, hvis du da ikke er veldig brun ellers. Lindex har mange fine, synes jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 Lindex har en lys, hudfarget i fargen Camel som er fin. God passform og god kvalitet.
G.A. Skrevet 22. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2005 Takk takk! Da skal jeg på Lindex i dag. Var på Lidex her om dagen. Fant et skjørt jeg bare MÅTTE ha. Men så hadde de ikke skjørtet i str 34.. Fikk som svar at de skulle slutte med str 34! Hva skal jeg gjøre da? Blir nesten som en straff da, siden jeg har gått ned fra str 42 til 34 på noen år.. Fy fy Lindex..
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Jeg ville valgt en lys hudfarget strømpebukse, hvis du da ikke er veldig brun ellers. Lindex har mange fine, synes jeg. ← Og jeg kan ikke annet enn å signere....igjen!
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 (endret) Lindex har en lys, hudfarget i fargen Camel som er fin. God passform og god kvalitet. ← Camel blir for lys for meg. Lurer på om ikke jeg har prøvd både sand og tan (eller noe sånt). Velger du en tynn strømpebukse kommer i hvert fall jeg unna med den "solbrune". Velger jeg strømper med 20 denier (eller mer) blir det gjerne for mørkt. Endret 22. november 2005 av Xavia
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #7 Skrevet 22. november 2005 Jeg bruker alltid "hudfarget"... Men du; skoene; burde de ikke vært brune? :klø:
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #8 Skrevet 22. november 2005 Men du; skoene; burde de ikke vært brune? :klø: ← Jo, det tenkte jeg og... Det finnes jo så mye lekkert i brunt nå!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #9 Skrevet 22. november 2005 Vet det ikke var det trådstarter lurte på, men sort og brunt er jo egentlig "fy-fy"... Men vet det kan være vanskelig, jeg lette i evigheter etter brune sko til min nyinnkjøpte brune kjole i sommer..
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #10 Skrevet 22. november 2005 Jeg gifta meg i oktober, i en sjokoladebrun kjole. Lette også en stund etter sko. Fant mange på den tiden (og enda flere nå -typisk), men jeg sleit litt med å finne rett brunfarge.
G.A. Skrevet 23. november 2005 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2005 Ja, jeg burde nok ha brune sko til også. Men jeg finner ikke.. Noen som har forslag? Håper det dukker opp på DinSko eller Skoringen.. Et sted med rimelig pris... Fant massevis av sorte sko på DinSko til ca 200,- Kjolen er mørk brun, og i dempet lys er den nok nærmere sort.. Så eg tenkte det kanskje kunne funke med sort.. Men nå er jeg igjen forvirra ang hvilken farge jeg skal velge på strømpebuksen.. Jeg vet ihvertefall jeg skal droppe sort, siden ingen har kommet med det forslaget.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #12 Skrevet 23. november 2005 Endelig har Lindex begynt å få inn noen plagg som jeg kan like, og så skal de slutte med størrelse 34? Hva slags tull er det? Tweedbuksa mi, som er kjempefin, er fra Lindex, og kostet bare 400.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #13 Skrevet 23. november 2005 Ja, jeg burde nok ha brune sko til også. Men jeg finner ikke.. Noen som har forslag? Håper det dukker opp på DinSko eller Skoringen.. Et sted med rimelig pris... Fant massevis av sorte sko på DinSko til ca 200,- Kjolen er mørk brun, og i dempet lys er den nok nærmere sort.. Så eg tenkte det kanskje kunne funke med sort.. Men nå er jeg igjen forvirra ang hvilken farge jeg skal velge på strømpebuksen.. Jeg vet ihvertefall jeg skal droppe sort, siden ingen har kommet med det forslaget. ← Gjør som foreslått her ang strømpebukse. Nå er det masse brune sko ute i butikkene, mye mer enn da jeg lette i juli/august
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #14 Skrevet 23. november 2005 Om kjolen din er mørk brun, altså nesten svart burde du ihvertfall styre unna sorte sko syns jeg. Det er penere med feks. lys brun og sorte sko enn mørk brun og sorte sko.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #16 Skrevet 23. november 2005 Visstnok skal man blande sort og brunt denne vinteren leste jeg i ett eller annet moteblad nå........
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #17 Skrevet 23. november 2005 - men altså bare slik at man ser at det ikke er et mislykket forsøk på å komme unna med noe som nesten matsjer.
G.A. Skrevet 24. november 2005 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2005 Ok, da blir resultatet slik: Brun kjole, Camel hudfarget strømpebukse (dersom jeg klarer finne en uten sånn søm i tærne) og brune sko med stropper og spisse hæler.. (kommer til å bli intressant å gå med spisse hæler.. tror jeg må øve meg) Takk for hjelpen jenter!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #19 Skrevet 24. november 2005 Ok, da blir resultatet slik: Brun kjole, Camel hudfarget strømpebukse (dersom jeg klarer finne en uten sånn søm i tærne) og brune sko med stropper og spisse hæler.. (kommer til å bli intressant å gå med spisse hæler.. tror jeg må øve meg) Takk for hjelpen jenter! ← Høres flott ut! Kos deg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå