Gå til innhold

Steam eller vanlig tradisjonelt strykejern?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Strykejernet har streika og jeg har litt lyst til å prøve steam, men er det noe tess egentlig?🤷‍♀️ gjerne kom med tips til steamere om dere anbefaler det fremfor strykejern!:) stryker bare gensere og skjorter.

Anonymkode: 2c1d3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 11.42):

Strykejernet har streika og jeg har litt lyst til å prøve steam, men er det noe tess egentlig?🤷‍♀️ gjerne kom med tips til steamere om dere anbefaler det fremfor strykejern!:) stryker bare gensere og skjorter.

Anonymkode: 2c1d3...898

Steam er bra på tynne stoffer og det meste av hverdagsklær og så går det jo veldig fort. Det fungerer dårlig på tykke stoffer, f eks bunadsskjorter, der må jeg alltid bruke tradisjonelt strykejern.

Vi hadde en svær steamer i klesbutikken jeg jobbet i, der ble alt nytt tøy steamet, så jeg vil si jeg har mye erfaring, ihvertfall med en dyr/profesjonell variant. Tviler vel egentlig på at en billig ment til private husholdninger er like bra..

Jeg stryker sjeldent tøy, siden jeg tørketromler det aller meste av klær (vet man ikke bør, jeg gjør det likevel og synes svært lite blir ødelagt, har ødelagt mer tøy i vask.) Så siden jeg nesten utelukkende trenger å stryke kun bunadsskjortene og et og annet annet plagg, ville jeg faktisk kjøpt tradisjonelt strykejern. 

Anonymkode: a8ca0...69b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...