AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Hva i helvete er dette for noe?? 😂 Den er like tilgengelig som alltid 😂 Er dette en ny unnskyldning de late postmennene har begynt å bruke? De har i årevis hevdet at "pakken var for stor for postkassen" når det i 90% prosent av tilfellene var helt feil. Anonymkode: 22285...e12
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Hvem hevder dette? Helthjem? Isåfall er jeg ikke overrasket! Anonymkode: 901a3...ae2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Nå så jeg at det stod om postmannen, men det er heller ikke en overraskelse! Jeg måtte vente i to døgn ekstra for å hente en bitteliten pakke som posten påstod ikke fikk plass i postkassen🤨 Anonymkode: 901a3...ae2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva i helvete er dette for noe?? 😂 Den er like tilgengelig som alltid 😂 Er dette en ny unnskyldning de late postmennene har begynt å bruke? De har i årevis hevdet at "pakken var for stor for postkassen" når det i 90% prosent av tilfellene var helt feil. Anonymkode: 22285...e12 Hos meg bryr de seg ikke om at postkassen er for liten, legger den bare på bakken under postkassen😅 Anonymkode: efba0...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå