AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Dere som har vært til intervju til sekretærstillinger og kontorjobber, hva pleier dere å si når dere blir spurt om motivasjon og hvorfor dere ønsker å jobbe akkurat der? Trenger litt tips til hvordan man kan formulere seg på en god måte før intervju Anonymkode: 0f723...a88
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Les deg litt opp på hva bedriften holder på med, si at det virker interessant og som en spennende bedrift du gleder deg til å ta en del av Anonymkode: 8bb56...262
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Noen jobber har jeg søkt på fordi jeg har vært interessert i det de har drevet med. Da har jeg nevnt det. "Jeg synes det virker spennende å jobbe med <blabla>". Men så er det jo noen ganger jeg har villet ha ny jobb, hvilken som helst ny jobb, fordi jeg har hatet min nåværende jobb. Når motivasjonen er "jeg tar hva som helst for å komme meg vekk fra der jeg er", så kan man jo ikke akkurat si det.. Sånn var det der jeg søkte sist.. Da leste jeg meg opp på hjemmesiden, fant noe de jobbet med, og sa at jeg syntes det området virker kjempespennende... Anonymkode: 367ed...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå