Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er vel omtrent mellomblond, kanskje litt lys. Har brune øyne og mørke bryn, og er ganske vinterbleik i huden. å begynner jeg å bli lei av hårfargen min og har lyst til å gjøre noe med den - selv... Stort sett feiger jeg ut og kjøper en svak toning eller noen lyse striper, men har i grunn lyst til at det i hvert fall skal SYNES at jeg har gjort noe denne gangen.

Hva slags farger kan være aktuelle, og kan noen anbefale konkrete produkter?

(til slutt: jeg er i slutten av tjueåra og har halvlangt hår. Ønsker ikke sort-lilla hår eller noe i den duren, men er heller ikke avhengig av å se veldig presentabel ut :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en Casting i en mørk eller gyllen brun nyanse da vel, så får du forandring som kan vaskes ut.

Skrevet

Takk for svar! Ja, jeg kikket litt på casting-produkter, men hvor mørk kan jeg bruke? Risikerer jeg at håret får en rar farge i stedet for den som antydes på pakka..?

Skrevet

jeg må bare si at jeg var lyst blond pga striper og farget håret med en lysebrun farge og det ble MØRKE brun.. hakke under svart.. men er greit nok nå jeg ville ha d mørkt egentlig men ville begynne litt forsiktig men d gikk jo skjeis.. så husk å ta en heller for lys enn for mørk i første omgang..

Skrevet

Etter min erfaring sitter Casting veldig lenge i håret. Ville forsøkt en glansvask i første omgang, gjerne en honning eller karamellfarge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...