HoppeMus Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Jeg trenger sårt råd! Min beste venn er homofil og har en sønn som ikke liker skeive folk da han mener det er ekkelt. Vennen min har ikke fortalt det til sin sønn da han er redd for hva som kan skje med deres forhold. Etter et middagsbesøk hos de så ble min venn veldig sint på meg! Rundt middagsbordet kom temaet opp og hans sønn ytret seg slik han pleier, jeg dro parallell til at hva hvis det gjaldt hans far? Det ble ikke populært mottatt fra sønnen, og faren ble sint i etterkant. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke miste min beste venn, men jeg kan ikke heller sitte å se på et menneske som sliter så mye.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Si unnskyld! Her har du virkelig tåkket over streken å oppført deg dårlig mot din venn. Dette er hans avgjørelse og ikke din. Anonymkode: a7e4b...a55 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Du må be skikkelig om unnskyldning. Du tråde over en grense. Du må la han ta sine egne avgjørelser.
SlemUlv Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 Først, innse at du blandet deg inn i noe som ikke var din plass å blande deg inn. Andre, be om undskyldning 1
Ford3000 Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 Au, den der er vond gitt. Noen ganger må man kjøre traktoren inn i garasjen og begynne å fikse på den, og dette tror jeg du bør gjøre med vennen din, fikse forholdet deres før det blir totalhavari. Kanskje fortelle vennen din hvor mye han betyr for deg og du mente det godt? Lov han at du aldri gjør det igjen, for tror ikke du får flere sjanser der siden du blandet deg i opplegget til faren og sønnen hans. Jeg tolker ut fra teksten at du er veldig glad i vennen din, mye omtanke. Å ha en eller flere i familien som ikke takler homofili når man er det, vil tro det er ganske så tøft å stå i. Måtte gjemme hvem man egentlig er ovenfor familien og kanskje aldri få oppleve kjærlighet på samme måte som alle andre. Et skikkelig dilemma jeg håper andre med mer erfaring om kan svare på. Men først, fiks forholdet mellom deg og vennen din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå