Gå til innhold

Hjelp, stor toalettmappe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

er det noen shoppe glade damer her inne som vet hvor man kan få tak i en stor toalettmappe? Har vært over alt føler jeg, men finner bare små. Prøver å finne en som har plass til shampoo, balsam og solkrem og ikke bare tannbørste😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm har mange store. Kjøpte en i sommer, med fire små rom og ett stort, og goood plass til både shampo, balsam, solkrem, allergimedisiner, hårbørste, kam, linsevæske, brilleetui, og diverse.

Anonymkode: 2b46b...e0b

Skrevet

Louis Vuitton har flere fine i forskjellige størrelser, har 2 i ulik størrelse

Anonymkode: e1f1b...13a

Skrevet

Jeg har en fra Swims, den er stor.

Anonymkode: d7339...2e0

Skrevet

Jeg har en som er kjøpt på Enklere Liv. Den er kjempestor og kan henges opp på en knagg. Får plass til sjampo, balsam, dusjsåpe, hårkrem og spray i full størrelse, mindre flasker med ansiktsvask, sminkefjerner, foundation, tannkrem, ansiktskrem, solkrem og sminkepungen min. Pluss lommer til bind/truseinnlegg, smykker, hårklyper, tannbørste og hårbørste. Det eneste jeg ikke får oppi toalettmappa når jeg har med alt er den gigantiske krukka med CeraVe-krem. Men om jeg dropper styling og sminke når jeg skal på hytta f.eks. så går den oppi den også. Kjempefornøyd! 😃

Kan ikke se at de har den lenger, men ligner på denne: https://www.ellos.no/bjorn-borg/toalettmappe-core-toilet-case-l/1612097-02-0?gclid=CjwKCAjw9NeXBhAMEiwAbaY4luD4-Ty39S95RLZAnSTr7__nxaW8AcZemUgkOyH7G5Rv9fEiFzz0cBoCXXsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: b53ce...36d

Gjest Magritta
Skrevet (endret)

Kjøpt på Normal

CEBDBF1A-FAA3-4E65-BBA2-EBBED42DD3A3.jpeg

Endret av Magritta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...