Gjest perledilla Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Må bare få det ut: nå er jeg lei av å vente på perlene.. Det er 14 dager siden jeg sendte bestillingen nå.. - og ingen perler i sikte.. Perleslottet sier de har sendt varene, men jeg får ingen respons på min forespørsel om sendingsnr (slik at man kan se om det faktisk er sendt - og hvor det er).. Utrolig irriterende når man venter og venter... Grrrr! Hvis jeg bare hadde hatt sendingsnr kunne jeg sett hvor den var, og ikke ventet så voldsomt (høres ut som en grinebiter av et barn som ikke får det man vil ha..?) Det blir nok en stund til jeg handler der igjen ja.. (selv om de har mye fint da..). Er det bare meg som har slike erfaringer med Perleslottet?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Godt å se at det bare er meg som har slike erfaringer med de.. Da er det kanskje en glipp. Men jeg har fortsatt ikke fått perlene.. Nå har jeg sluttet å vente, men betaler heller ikke regningen fra MasterCard dersom jeg ikke har fått perlene når regningen kommer.... Lettere irritert - nå overbærende..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 Jeg har også bestilt fra perleslottet - for over en uke siden. Har ikke mottatt varene ennå!! Det står at de sender ut tirs, ons og fredag, og hvis jeg bestilte forrige tirsdag, burde de jo ha blitt sendt nå. Da jeg bestilte fra Perlemor fikk jeg varene ca 3 dager etter.
Seterjenta Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 (endret) Jeg har fått denne mailen fra Perleslottet som forklarer forsinkelsene: Mailen er slettet. Man legger ikke ut mail med personlige opplysninger i et åpent forum. Hege (admin) Endret 26. november 2005 av Hege
Gjest Vindelspev Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Jeg har også fått den mailen, og flere andre mailer pga forsinkelsene. Dere som har bestilt er lovet god kompensasjon. Litt forståelse er ikke å forakte. Hadde dere ringt/skrevet til henne ville dere fått forklaringen.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 Fy søren så utrolig smålig og legge ut en mail du har fått fra de med den forklaringen på dette forumet. Slike brev er ment for registrerte kunder og medlemmer av sånne sider og du har fått en veldig ærlig mail fra innehaver der. Jeg håper dette innlegget med den mailen blir fjernet fra dette forumet!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #7 Skrevet 28. november 2005 Hovedinnlegger her.. Jeg har sendt x antall mail og ikke fått svar. Jeg tok en spansk og prøvde meg på en mail hvor jeg lurte på noe om utvalget i butikken.. (altså ingenting om at jeg venter på varer..). Da fikk jeg nesten umiddelbart svar!! Jeg ringte butikken, men hun med ansvaret var ikke der.. Så tro ikke at jeg har forsøkt å ta kontakt.. Nå har jeg også fått mail fra de, og håper at varene nå endelig sendes ut (selv om jeg har fått mail fra de om at varene er sendt.. noe de mest sannsynlig ikke er...). Greit å ha gode grunner, men ærlighet er en god ting..
Gjest Vindelspev Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 Hovedinnlegger her.. Jeg har sendt x antall mail og ikke fått svar. Jeg tok en spansk og prøvde meg på en mail hvor jeg lurte på noe om utvalget i butikken.. (altså ingenting om at jeg venter på varer..). Da fikk jeg nesten umiddelbart svar!! Jeg ringte butikken, men hun med ansvaret var ikke der.. Så tro ikke at jeg har forsøkt å ta kontakt.. Nå har jeg også fått mail fra de, og håper at varene nå endelig sendes ut (selv om jeg har fått mail fra de om at varene er sendt.. noe de mest sannsynlig ikke er...). Greit å ha gode grunner, men ærlighet er en god ting.. ← Da skjønner jeg at du ble litt snurt.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 (endret) Jeg foreslår att du tar det direkte opp med hun som er ansvarlig selv. Jeg vet hun er der hver dag på dagtid. Jeg har full forståelse for de problemene de har hatt med forsinkelser. Jeg er selv kunde og har alltid fått kompensasjon når noe har gått galt. Har du fått siste nyhetsbrevet så har du også fått tilbud om å heve kjøpet. Dette synes jeg er veldig fair. Jeg håper att admin sette en stopper for denne diskusjonen nå som jeg synes begynner og bli litt vel personlig. Med hilsen xxxxx xxxxx Navnet er fjernet. Trille (mod) Endret 28. november 2005 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #10 Skrevet 29. november 2005 prøv www.gems.no da får du perler rask!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå