Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en giftering som ikke brukes. Hvordan kan jeg lettest selge den, og hvor event?

Anonymkode: 9c2fc...54d

Skrevet

Jeg sendte min til gullbrev eller hva det nå var, fikk omtrent ingenting for den. Om det finnes mynthandlere som driver med kjøp og salg av gull så kan det hende du kan få solgt den der og.

Anonymkode: 517d9...297

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sendte min til gullbrev eller hva det nå var, fikk omtrent ingenting for den. Om det finnes mynthandlere som driver med kjøp og salg av gull så kan det hende du kan få solgt den der og.

Anonymkode: 517d9...297

Takk for svar, denne er 10 mm, av gammel type, 51 år gammel, så jg tar det jeg får for den

Skrevet

Du kan også stikke innom en gullsmed å høre om de kjøper gull 

https://www.bjorklund.no/gullborsen-1

https://www.thune.no/Kundeservice/Byttegull/

Her står det endel om å selge gull

https://finanseksperten.no/selge-gull-dette-bor-du-tenke-pa/

Takk for ideen forresten, jeg har endel gullringer og smykker som jeg aldri bruker eller kommer til å bli brukt. Fikk endel til konfirmasjonen min feks som ikke var min stil i det hele tatt. Pluss endel fra tidligere kjærester. Så smart å rydde opp og samtidig tjene noen kroner på det :) 

• Nyttig 1
Skrevet

En enkel ring får du nok ikke så mye for. Jeg tok min forlovelsesring samt en del gullsmykker og ørepynt fra tidligere exer og sendte til Gullbrev (mener det var de) Det ble en del men jeg fikk den gang mer penger enn hva som ble gitt i sin tid for gullet. Ble noen tusen kroner. Du kan sjekke på www.gullbrev.no og se hva de  gullet er verd, eventuelt sjekke andre plasser før du bestemmer deg. 

Anonymkode: a99f1...7c4

Skrevet

Tjener som for eksempel "gull brev" forsøker selvfølgelig å betale absolutt minst mulig for produktene som folk sender inn til dem.        

Anonymkode: 5bfe1...e26

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for svar, denne er 10 mm, av gammel type, 51 år gammel, så jg tar det jeg får for den

Jo, men bør vel uansett sjekke at man ikke blir helt lurt. Hvis det er gull og kanskje til og med diamanter i den.

Anonymkode: a9bc5...400

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tjener som for eksempel "gull brev" forsøker selvfølgelig å betale absolutt minst mulig for produktene som folk sender inn til dem.        

Anonymkode: 5bfe1...e26

Ja, skulle nesten tro at de driver business 🙂

Anonymkode: a9bc5...400

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte meg et smykke fra en gullsmed (spesiallaget) i sølv, og leverte inn en del gull som han trakk fra prisen på smykket. 

Anonymkode: 6eb8c...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...