Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på en dyson airwrap, men den er sabla dyr. Noen som har erfaring med den, er den verdt pengene? Er den så enkel å bruke som man får inntrykk av? 

Eventuelt har jeg tittet på en rimeligere airwrap som enklere liv har, er den like god? Noen med erfaringer? 

Anonymkode: c41e1...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med min. Både for å lage bølger, og for å glatte ut håret (børstene). 

Synes den er enkel i bruk, men hadde sett noen youtube reviews før jeg bestemte meg for å kjøpe. Men bølger tar litt tid føler jeg, da man må ta så små seksjoner. 

Verdt det er jo et vanskelig spørsmål... For min del var det ikke et beløp som gikk ut over noe annet, ellers ville jeg ikke følt det var verdt det. 

Anonymkode: 67843...006

Skrevet

Jeg har også veldig lyst på den men nå tror jeg venter på den nyeste versjonen. Den er ikke til salgs ennå i Norge. https://www.dyson.com/newsroom/news/product/new-dyson-airwrap-multistyler 

Du kan finne mange videoer på youtube der folk sammenlikner de to versjonene, og det er kanskje ikke de store endringene, men de er til det bedre. Så hvis man ikke har den fra før av, tror det er like greit å vente. 

Anonymkode: 50562...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...