Gå til innhold

Synes du at du ser yngre ut enn det alderen tilsier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte nylig at de aller fleste synes det ser yngre ut enn det de egentlig er. Hva synes du? Hvor gammel synes du at du ser ut sammenlignet med hva tallene sier?

Anonymkode: 1983e...dcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er over femti. Og jeg vet jeg ser yngre ut, har egentlig hørt det i hele mitt liv, 5-10 år yngre enn det jeg er.

Og fordi jeg er rimelig veltrent og ikke så veldig stor, tror jeg kroppen bidrar til at jeg virker yngre. Er lett på tå, spenstig og har langt lyst hår. Tror sånt "forynger" litt. 

Så jeg setter 44 år på meg. Egentlig bryr jeg meg ikke om alder så lenge jeg er så sprek som jeg er. Det å orke mye etter fylte femti tror jeg gir en bedre livskvalitet de neste årene. Bevegelighet og kondisjon er en god investering i livet. 

Og det er viktig å smile mye, være glad for de små tingene. Når man har blitt voksen, skjønner man at livet kan være skjørt. Derfor liker jeg å møte livet så godt forberedt som mulig. Da er god helse viktig. 

Anonymkode: 02f9b...e38

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Jeg synes jeg ser ut som alderen min. 

Anonymkode: da430...0d4

• Liker 4
Skrevet (endret)

Har lit babyface, til tross for mine 41 år😅

Er liten og nett,og etter jeg gikk ned nesten 60 kg ser jeg ut som en jentunge sier folk🤣

Har sikkert mye å gjøre med at jeg kler meg i de klærne jeg liker, ungdommelig😅

Tror hodet mitt prøver å niholde på ungdommen🤣

Endret av flusa
  • Liker 1
Skrevet

Etter at jeg fylte 40 tok alderen meg igjen, syns jeg. Jeg vil si at jeg ser bra ut, men jeg ser nok ikke yngre ut enn jeg er nei. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det, selv om jeg hører det hele tiden, sist forrige uke av en lege jeg var hos som trodde jeg var i 30-årene og ikke snart 50.

Jeg synes faktisk heller at det er så mange andre som ser gamle ut. Folk lar seg jo bare gå. Hvor vanskelig kan det være å gidde og passe LITT på seg selv?

Anonymkode: c1427...1f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nei, jeg ser ut til å være akkurat så gammel som jeg er, tror jeg. Det vil  si i femtiårene.

Før jeg ble 35 ca, så fikk jeg alltid høre at jeg så veldig mye yngre ut enn jeg var. Da jeg var 18, trodde folk jeg var 15, for eksempel, og sånn fortsatte det i mange år. At de synes jeg så noen år yngre ut enn jeg var, altså.

Endret av Million
Skrevet

Ja, jeg synes jeg ser yngre ut enn jeg er. Kanskje 32-35 år, er 41 år. Har lite rynker, får høre at jeg ser yngre ut. En mente jeg var 25 år 🤣 Det var kanskje litt vel ungt. 

Anonymkode: 67b82...43d

Skrevet

Jeg er 42. Og ser ut som en 42-åring også. Og det er helt greit. 😀

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes jeg ser ut som alderen min. Men har opplevd en del ganger at andre blir overraket når jeg sier alder fordi de trodde jeg var yngre. Det er ikke et kompliment i min øyne. Er i midten av tyveårene og har ingen interesse av å bli oppfattet som en tenåring. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, ser ut som alderen min. Mange vil helt sikkert tippe at jeg er yngre, men det er jo fordi de ikke ønsker å fornærme så de drar vekk noen år ekstra for å være sikker på at de havner på riktig side av skalaen. 

Anonymkode: 5f591...6ba

• Liker 5
Skrevet

Det hender jeg får høre at jeg virker yngre enn mine 50+, men jeg tenker at folk er høflige og vennlige.

Jeg er veldig fornøyd med alderen min, og heller enn å se ung ut forsøker jeg å fortsatt være sunn og aktiv for å kunne nyte en aktiv alderdom og være til glede og hjelp heller enn en belastning for de rundt meg.

Ungdom er ferskvare, men en sunn kropp kan vare (nesten) hele livet. 

• Liker 4
Skrevet

Alle venninnene mine mener de ser yngre ut enn det de er, og sparer på historier som de gjenforteller hele tiden om den gangen noen mente de var yngre. 

Ler av det. Noen holder seg godt, men alle jeg kjenner ser ut som alderen sin. Folk er bare snille, og drar av noen år når de skal tippe alder på noen. Gjør det hele tiden selv.

Er 40 og selvfølgelig må jeg vise leg på polet av og til, og får også disse kommentarene. Men jeg ser ut som jeg er 40.

Anonymkode: ff47b...42b

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes ikke det. Men så begynner jeg å lure når jeg stadig blir spurt om legitimasjon på polet når jeg er 38 år. Tenker at de er voldsomt overivrige. De sier selv at de skal spørre når de mistenker at man er under 25. Kan aldri tro at noen ville tenkt at jeg var det. 

Anonymkode: b1f68...b8e

Skrevet

Nei, jeg ser nok ut som den alderen jeg er🙂

Anonymkode: 66b20...3aa

• Liker 2
Skrevet

Synes i grunn jeg ser ut som det jeg er, men har alltid hørt jeg ser yngre ut. Kollegaer på jobben til mannen min f.eks kommenterer ofte at han har fått seg en yngre dame. Jeg er ett år eldre enn han.. Må også alltid vise legitimasjon på polet. Er 33 år.

Anonymkode: 2f429...3ec

Skrevet

Jeg har alltid sett yngre ut enn jeg er, folk har trodd jeg har vært 30 i ti år nå😅 men…. Nå har jeg blitt 49, og jeg har det siste året eldet veldig, som om de siste ti årene tok meg igjen på en uke…. Mye mer rynker, mye grått hår, kroppen forfaller…. 

Anonymkode: c4fa0...0ea

• Liker 2
Skrevet

Hvor får dere malen på hvordan man skal se ut når man ser så og så gammel ut fra?

Anonymkode: 220d3...d65

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vet jeg ser yngre ut.  Jeg er lav og har babyface så gikk kunne gå som barn på bussen frem til jeg var 21-22.  Ble sist spurt om leg både polet, systembolaget og tax free på gardermoen da jeg var 41. 

Ingen har noen gang gjettet riktig alder på meg, og jeg vet at folk er snille og legger seg litt lavere enn de tenker, men stort sett gjetter de fleste rundt 30 og jeg er snart 46.    Like morsomt hver gang folk blir åpenbart overrasket :) 

Anonymkode: 30f73...a35

Skrevet

Nei, jeg tror jeg ser ut som alderen min, 38 år.

Etter kommentarer jeg har fått, så tror jeg at jeg så litt yngre ut før, at jeg kanskje så ut som jeg var 25 til jeg ble 33 eller noe sånt, bare for å si noen tall. Men alderen har tatt meg igjen nå.

Fint å se ut som alderen sin, da :)

Anonymkode: 42605...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...