AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Vi er jo egentlig blitt godt kjent etter flere måneder med daglig chatting, men møtes sjelden pga avstand. Fremdeles nervøs før jeg skal treffe han, og det er slitsomt! Vil så gjerne at han skal like meg like godt som jeg liker han, og av og til virker det sånn. Får meldinger av typen «savner deg, gleder meg til p holde rundt deg igjen» osv. Men nervøs allikevel. Når gir det seg? Anonymkode: d342a...2e1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Prøv å endre fokuset. Konsentrer deg om hvordan han får deg til å føle deg, hva DU tenker om HAN, ikke hva han tenker om deg. Det siste får du ikke gjort noe med uansett. Han må jo like deg som du er. Jeg føler at det hjelper. Og uansett er det viktig fokus i forhold til å finne ut om han faktisk er en mann du kan ha det bra med. Hvis han gjør deg veldig usikker og nervøs så er ikke det nødvendligvis et godt tegn. Men hvis du bare er spent og gleder deg (og blir litt nervøs pga det) så er det jo helt greit. Men jeg ville virkelig tenkt på om det er noe han gjør eller ikke gjør som gir deg den følelsen. En kjæreste skal gjøre deg trygg og glad, ikke motsatt. Men sommerfugler i magen er jo helt ok.🙂 Anonymkode: 99e7b...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå