Gå til innhold

Katt druknet i basseng..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en uke siden druknet katten til en jeg kjenner i ett basseng. De dro på en dagstur og på en eller annen måte slapp katten seg ut mens de var borte.. jeg klarer ikke stoppe å tenke på den stakkars katten.. hvordan kan jeg stoppe å tenke på hvordan det måtte ha vært for stakkars pusen, det er så sykt urettferdig og tragisk😭 

Anonymkode: 3c9b3...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For en uke siden druknet katten til en jeg kjenner i ett basseng. De dro på en dagstur og på en eller annen måte slapp katten seg ut mens de var borte.. jeg klarer ikke stoppe å tenke på den stakkars katten.. hvordan kan jeg stoppe å tenke på hvordan det måtte ha vært for stakkars pusen, det er så sykt urettferdig og tragisk😭 

katter er briliante svømmere... Noen må jo ha druknet den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En katt slipper seg ikke selv ut.. Den finner en vei ut. 

Og jo, en katt kan fint drukne i et basseng hvis den ikke kommer seg opp av vannet hvis bassengkanten er høyere enn vannflaten.. 

Anonymkode: 127ab...32a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Ikke nødvendigvis. Noen kan svømme, noen ikke, akkurat som at noen katter fanger mus, men andre ikke.

Anonymkode: b96a5...6ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fort gjort dessverre, akkurat som det hadde vært fort gjort at en baby hadde druknet. Det er uhell som skjer. En ulykke. Det er ikke noe man ønsker (som regel). Det er et sjokk, og du kan få lov til å sørge og tenke på hvordan livet til denne katten egentlig skulle se ut. Etter hvert kommer du deg videre. 

Jeg fikk helt vondt da jeg leste tittelen, så det er ikke noe rart at du reagerer. Det er et godt tegn at man er opptatt av dyrs vel og ve. :)

Anonymkode: 7ac93...c58

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei stakkar🥹🥹 Så en katt bli påkjørt i Egypt da jeg var 12 år (jeg er 20 nå) og tenker enda på den stakkars katten. Husker til og med fargen på den:(

Anonymkode: bc7bd...dc5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (15 timer siden):

Ikke nødvendigvis. Bassengkanten kan ha vært for høy til at den kom seg opp igjen. Da drukner den av utmattelse 

Anonymkode: 8b190...659

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassengeier kan faktisk bli ansvarlig for dette. Er pålagt å sikre for barn og dyr!

Anonymkode: 88ea3...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Bassengeier kan faktisk bli ansvarlig for dette. Er pålagt å sikre for barn og dyr!

Anonymkode: 88ea3...e74

Kun barn, loven nevner ikke dyr. F.eks. er gjerde på 1,5 m godkjent, det hopper en god del dyr rett over. 

Anonymkode: 4c30c...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...