Gå til innhold

Kjerringråd mot herpes (munn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gæhhh jeg merker at et herpesutbrudd er på vei. Klump inni leppen som blir større, og som til slutt vil sprekke. Jeg har kjøpt en sånn krem som man skal smøre på hver femte time, men er redd det ikke fungerer. Er det noen som har noen kjerringråd for å få det til å forsvinne/ ikke vokse mer? 

Anonymkode: e706d...0be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zovirax! Hjelper asap. Og jeg smører hvert kvarter, ikke femte time. Tar herpesen før den sprekker og utbruddet er totalt.

Anonymkode: 14b75...b2c

• Liker 1
Skrevet

Ingen, INGEN, kjærringråd hjelper. Så spar deg bryet. Zovirax er beste tilbudet i Norge. Anbefaler deg å dra på apotek neste gang du er i utlandet. Jeg har krem fra USA og Thailand som er magiske, og Zovirax kan bare gå å legge seg. 

Anonymkode: 41be7...4ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

gæhhh jeg merker at et herpesutbrudd er på vei. Klump inni leppen som blir større, og som til slutt vil sprekke. Jeg har kjøpt en sånn krem som man skal smøre på hver femte time, men er redd det ikke fungerer. Er det noen som har noen kjerringråd for å få det til å forsvinne/ ikke vokse mer? 

Sink. 

Anonymkode: c0cf9...875

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ørevoks. Mor brukte alltid det. Og funket. Ellers  bruker jeg en salve ikke kremen i samme tube. Husker aldri hva den heter, men 5 g tube på apoteket med litt kortison i. Den stopper prosessen. Og får du den på med en gang du merker det er på vei. Blir det borte til dagen etter. Obs de har en krem på 5g, også og den funker ikke. Det er salven du må ha. Den koster over 200kr, men er drøy i bruk,  da du ikke trenger mye

Anonymkode: bed1d...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...