Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Syntes dere at det er sexy med menn som er pleiere? (Sykepl, omsorgsarbeider, hjelpepleier osv.......)
Lille Ballerina Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Koslige at menn også velger slike yrker, men jeg synes ikke det er spesielt sexy nei
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 I all verden, dette hadde vi da en tråd om for litt siden. Men ihvertfall, jeg synes ikke mannlige pleiere er noe mer sexy enn andre menn. Derimot synes jeg ofte at yrkesvalget sier noe om at mannen har nok integritet og selvtillit til å velge et typisk kvinneyrke, og samtidig viser det at man er genuint interessert i mennesker og deres velbefinnende- og det kan være tiltrekkende.
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Sexy er nok ikke det rette ordet. Men som Rosin er inne på så viser det at mannen har endel kvaliteter som kan være tiltrekkende.
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Hmmm... Føler at jeg har lest akkurat det samme innlegget for en stund siden. Så til temaet, jeg synes det er flott at både menn og kvinner velger karrierer som kanskje er litt utenfor "det normale", men om jeg ligger i en sykeseng og må ha hjelp til alt fra å spise til å gå på do, så tenker jeg overhodet ikke over om han eller hun som tørker meg i rompa er sexy eller ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Nå har jeg fått ødelagt alle illusjoner jeg måtte ha om sexye leger (sykepleiere, hjelpepleiere etc) for lenge siden... Så nei, synes ikke de som en gruppe er mer sexy enn andre, men de er jo ikke mindre sexy heller Men det er vel som med mye annet, fantasier er bedre enn virkeligheten
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #7 Skrevet 22. november 2005 Ikke sykepleiere, hjelpepleiere, barnehageansatte osv... Sorry, men jeg finner det ikke så maskulint... Men noen av de beste sykepleieren jeg som pasient har møtt er menn, bare så det er sagt Men jeg ville nok ikke sånn umiddelbart blitt tiltrukket av de Leger er noe mer maskulint synes jeg
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #8 Skrevet 22. november 2005 Synes de er like lite sexy som mannlige gynekologer eller kvinnelige lastebilførere.
Gjest Hilde Skrevet 22. november 2005 #9 Skrevet 22. november 2005 Ja, enkelte mannlige pleiere er sexy - men det like individuelt som det er med advokater, ingeniører, buss-sjåfører, ol ... Det mest maskuline og sexy synes jeg er menn som jobber med kroppen ... og ikke noen bleke kontor-rotter
Orestes Skrevet 22. november 2005 #10 Skrevet 22. november 2005 Syntes dere at det er sexy med menn som er pleiere? (Sykepl, omsorgsarbeider, hjelpepleier osv.......) ← Sexy menn som jobber som pleiere er sexy. Usexy menn som jobber som pleiere er ikke sexy. Enkelt og greit.
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #11 Skrevet 22. november 2005 Tja, vil ikke si det. Den eneste sexy legen jeg vet om er George Clooney i Akutten - og selv han var jo ikke virkelig engang. Ellers følte jeg meg liiiiiite sexy da en mannlig sykepleierstudent måtte hjelpe meg å tisse på potte oppå en stol som 15-åring, dritings og fæl og sur og sint - og gjentok det samme tre ganger før jeg fikk ut noen dråper. Han var ikke spesielt sexy heller, stakkars. Jeg tenker at menn som velger slike yrker enten er genuint interessert i å være en omsorgsperson, har en stor interesse for faget - eller vet at det finnes mange snacksy sykepleiere der ute.
Gjest GreenSky Skrevet 23. november 2005 #12 Skrevet 23. november 2005 Jeg tenker ikke på at det er et yrke som gjør mannen sexy (jeg liker vektere, politimenn og brannmenn ) men om mannen er sexy, så er han det uavhengig om han er sykepleier eller ikke.
Arkana Skrevet 23. november 2005 #13 Skrevet 23. november 2005 Jeg tenker ikke på at det er et yrke som gjør mannen sexy men om mannen er sexy, så er han det uavhengig om han er sykepleier eller ikke. ← Helt enig.
Gjest kromo-lett Skrevet 23. november 2005 #14 Skrevet 23. november 2005 Jeg tenker ikke på at det er et yrke som gjør mannen sexy (jeg liker vektere, politimenn og brannmenn ) men om mannen er sexy, så er han det uavhengig om han er sykepleier eller ikke. ← Pjuh - uniformseffekten, dah. Jeg har en fetter som er parkeringsvakt...?
Diktern Skrevet 23. november 2005 #15 Skrevet 23. november 2005 Synes de er like lite sexy som mannlige gynekologer eller kvinnelige lastebilførere. ← Hva faen er gærent med kvinnelige lastebilførere din reaksjonære tulling?
Gjest GreenSky Skrevet 23. november 2005 #16 Skrevet 23. november 2005 Pjuh - uniformseffekten, dah. Jeg har en fetter som er parkeringsvakt...? ← Og jeg jobber som vekter - begynte i jobben bare for å sikle på gutta, seff.
Gjest kromo-lett Skrevet 23. november 2005 #17 Skrevet 23. november 2005 Og jeg jobber som vekter - begynte i jobben bare for å sikle på gutta, seff. ← Ah, damer i uniform...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #18 Skrevet 23. november 2005 Hva faen er gærent med kvinnelige lastebilførere din reaksjonære tulling? ← Les tråden før du svarer din imbesil
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. november 2005 #19 Skrevet 23. november 2005 Hva faen er gærent med kvinnelige lastebilførere din reaksjonære tulling? ← Men at han ikke likte mannlige gynekologer eller sykepleiere bryr du deg ikke noe om...Din reaksjonære ******.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå