Gå til innhold

Snakker man sannhet når man er påvirket av alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr nå, og vi har blitt ganske seriøse. Han er på guttetur for tiden, og første kvelden de er ute i dag, og da har han sendt noen søte ord, som jeg selvfølgelig blir sjarmert av, men dette er jo i alkoholpåvirket tilstand. Skal man ta til seg det de sier, eller er det bare vås? 

Anonymkode: 1dc3b...fab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det til deg litt. Fint av han å skrive til deg på guttetur. 🥰

Anonymkode: 02681...b70

• Hjerte 1
Skrevet

Personlig så synes jeg den der "drunken words are sober thoughts" er totalt vås. Noen ganger kan jeg bli brutalt ærlig, andre ganger lyver jeg som en lystløgner hele kvelden. Det er helt tilfeldig, så du kan ikke være sikker på at noen lyver/snakker sant bare basert på det faktum at de har inntatt alkohol. 

Anonymkode: cab54...52c

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg tror ikke på noe folk sier i fylla.

Skrevet

Når det er sagt så vet du i hvert fall at han tenker på deg, når han sender deg meldinger borte på guttetur. Men om det er sannhet i ordene eller om han bare vil komme i buksene dine er det ingen her som kan si. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er somregel ufiltrert og kanskje ikke ting man ville sagt eller gjort edru. 

Anonymkode: f8f4a...f2a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dater en fyr nå, og vi har blitt ganske seriøse. Han er på guttetur for tiden, og første kvelden de er ute i dag, og da har han sendt noen søte ord, som jeg selvfølgelig blir sjarmert av, men dette er jo i alkoholpåvirket tilstand. Skal man ta til seg det de sier, eller er det bare vås? 

Hvis han tenker på deg i alkoholpåvirket tilstand, istedet for å glemme deg og fly etter andre, må vel det være et godt tegn 🙂

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når det er sagt så vet du i hvert fall at han tenker på deg, når han sender deg meldinger borte på guttetur. Men om det er sannhet i ordene eller om han bare vil komme i buksene dine er det ingen her som kan si. 

Ja, det er veldig hyggelig! Vi er eksklusive, så det den biten kan vi utelukke. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ærlig, kåt eller begge deler

Anonymkode: b4f3a...a9b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Personlig så synes jeg den der "drunken words are sober thoughts" er totalt vås. Noen ganger kan jeg bli brutalt ærlig, andre ganger lyver jeg som en lystløgner hele kvelden. Det er helt tilfeldig, så du kan ikke være sikker på at noen lyver/snakker sant bare basert på det faktum at de har inntatt alkohol. 

Som å høre meg! Haha! Godt jeg ikke er den eneste! Men ja, veldig kos at fyren sender deg meldinger på guttetur, han liker deg nok veldig :)

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg antar at du kan ta dette som et godt tegn, med tanke på at dere begynner å bli seriøse. :)

Når det er sagt så er det ikke for gitt at 'sannheten får man av barn og fulle folk', tvert om. Jeg har 13 år i bar i ryggen, og det er nærmest imponerende hvor mange løgner man får høre til tider av fulle folk. :ler: Jeg har også en kompis som lyver så det renner av han så fort han blir full, men alle oss som kjenner han er klar over det. Men gud hvor mange rare yrker og opplevelser den mannen plutselig har i snakke med fremmede i løpet av en kveld på byen. :ler:

Anonymkode: 7b024...89e

Skrevet

Myten om at folk snakker kun sannheten i fylla stemmer dårlig...der kan det bli mix av mye rør.

Anonymkode: a3d92...a22

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Samme her, har jugd mye i fylla 😅🙈 Og trodd jeg har vært mer forelska enn jeg egentlig er. 

Men, det kan også være at man tør å si mer, så jeg hadde blitt glad for en hyggelig melding av en i datingfasen ;) 

Anonymkode: dbe95...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...